Про Budni
Наші продукти
Катерина Бабіч,
співзасновник проекту з пошуку, оцінки та розвитку персоналу ManyHr,
спікер, автор освітніх програмКоли йдеться про відкритість компанії для людей різної статі і віку, цілком зрозуміло, що потенційні співробітники отримують переваги, оскільки у них з’являється більше можливостей для якісного працевлаштування. Але яка користь для самого роботодавця, коли його спонукають розширювати своє бачення і, можливо, відмовлятися від образу співробітників, яких він вважатиме ідеальними? Насправді таких плюсів багато. Наприклад:
Отже, завдяки відкритому бренду роботодавець має більше шансів знайти тих, хто розділить цінності компанії, а не просто підійде під формальні параметри вакансії.
Читайте ще: Новий тренд: сліпий найм. Як його організувати?
Цілком закономірно: коли ви ставите менше обмежень, до вас на співбесіду приходить більше людей. Але кожному роботодавцю хочеться, щоб це були дійсно потенційні кандидати на посаду, а не ті, хто хоче «просто спробувати свої сили», з сумнівним рівнем компетентності і особистими якостями.
Важливо не просто відмовитися від формальних критеріїв, а замінити їх на більш конструктивні вимоги. Наприклад, не прив’язуватися до біологічного віку кандидатів, але оцінювати під час рекрутингу психологічний вік. Головне – щоб методика була стандартизована і науково обгрунтована. Так ви зможете наповнити свою команду емоційно зрілими людьми, а не просто штучно розширите вікову сітку, і будете змушені відбиватися від невідповідних кандидатів, які хочуть «стрибнути в останній вагон можливостей».
Ще один лайфхак – попросити кандидатів прикріпити до свого резюме мотиваційний лист із розкриттям свого бачення, як їхні якості можуть посприяти розвитку вашої компанії. Сьогодні цінуються емоційний інтелект і емпатія, а відтак важливо, щоб співробітник був не просто компетентним, але і залученим у стратегію роботи компанії.
Якщо людина розуміє, як саме її якості можуть посилити роботу бізнесу, це чудово. Особливо коли йдеться про посади, які передбачають постійну комунікацію з людьми. Тому в супровідному листі, де пошукач описує бачення свого місця у вашій компанії, ви можете отримати багато інформації. Це значно ефективніше, ніж шаблонний рядок у резюме.
Читайте ще: Чому працівники звільняються: 6 справжніх причин та 2 кроки, щоб їх зберегти
Щоб на співбесіду потрапляли саме ті люди, які потрібні, важливо відсіяти нерелевантних пошукачів ще на етапі першого відгуку на вакансію. Це означає, що вимоги й очікування компанії повинні бути розписані коректно. Ось кілька порад:
Вік і досвід не є показниками професіоналізму. Багато залежить від якостей людини, адаптивності, здатності до навчання. Є фахівці, які за кілька років роботи в попередній компанії проявили себе більш ефективно, ніж хтось – за десятиліття. Іноді солідний вік не є перешкодою для ефективної роботи, а відносно невеликий досвід – для відповідальної посади.
Якщо ви зробите свій бренд більш відкритим для різних категорій співробітників, то зможете розвивати бізнес більш ефективно. Це відкриє можливості для приємних сюрпризів, поліпшить взаємодію з претендентами, а також – зробить образ вашої компанії більш живим і привабливим в очах клієнтів.
Читайте більше за тегами: