Про Budni
Наші продукти
Ви вже готові до марафону – 2020, чи не так? Чудово, ми теж прагнемо якомога швидше взятися до справ, шукати для вас цікаві та корисні HR-матеріали. А наразі пропонуємо згадати статті, які привернули найбільше читацької уваги в минулому році.
Ейджизм може проявлятися в різних формах, включаючи упереджене ставлення, дискримінаційну практику або заходи політики і практики, які сприяють закріпленню стереотипних уявлень.
Чи можна вважати корпоративні заходи універсальним інструментом для управління лояльністю, комунікаціями, змінами в компанії? Ні. Чому і які альтернативні варіанти ефективні?
Не так часто ми чуємо про любов компанії до своїх співробітників. Як показати своє ставлення до людей, щоб кожен відчував себе потрібним, значущим, і не один день, а протягом усього часу роботи в компанії?Технологія проти хаосу: 6 кроків до ефективного мас-рекрутингу
Дефіцит фахівців на ринку праці збільшується. І найгостріша проблема – нестача лінійного персоналу. У пошуках «чарівних таблеток» від дефіциту персоналу рекрутери використовують всі можливі засоби, які не завжди працюють.
Як помітити айсберг: 5 HR-помилок в бренді роботодавця
Так, бренд роботодавця будує вся компанія: і керівництво, і маркетинг, і HR-и, і навіть співробітник ресепшну на вході в офіс. Важливо розуміти, що будь-яка частина команди здатна впливати на репутацію. І спроби «відрізати» собі шматочок бренда і відповідати тільки за нього непродуктивні та навіть шкідливі.
Оцінюємо мотиваційні чинники на співбесіді: правила і 20 питань
Компанії витрачають великі бюджети на мотиваційні програми для співробітників. Здавалося б, що ще треба? Медичні страховки, безкоштовні обіди, корпоративи, мовні курси, фітнес-центри … А людей це не мотивує.
Синдром високого маку, декретофобія, ейджизм та інші тренди «жіночого» ринку праці
Щодо ситуації з жінками на українському ринку праці, співати дифірамби ще зарано. Незважаючи на позитивні зрушення, у нас ще досить багато керівників, які сприймають будь-яку жінку як «бомбу уповільненої дії».
Зіграємо? 7 порад від ігротехнолога, з якими гейміфікація не «заглохне»
Інтерес компаній до гейміфікації зростає. Цей інструмент дійсно працює: наприклад, за даними досліджень, гейміфікація може підвищити залученість співробітників на 25% і більше. Але чому деякі проекти так і «не злітають»?
Як створити легенди, які будуть максимально нешкідливими для учасників процесу? І пам’ятати про почуття людей, з якими ви спілкуєтеся під час збору інформації?
Ко-боти, «часовий голод», мережева структура: 9 викликів бізнесу в найближчі 5 років
Немає готових відповідей та алгоритмів. Це спроба проаналізувати деякі прийдешні зміни, порозмірковувати і поставити питання в першу чергу собі. Що я маю з цим робити? Чи усвідомлює моя компанія ці виклики, чи йде назустріч їм? За традицією, правильно поставлені питання дозволяють отримати правильну відповідь.
«Лікарю, ми його втрачаємо»: як перезапустити рекрутинг у нових реаліях
Рекрутинг, та й інші HR-функції, став об’єктивно ускладненим у наших реаліях, а пошук талантів, executive search і найм нових співробітників – комплексними проектами.Підвищуємо ефективність співробітників: 4 «наболілих» кейси з коментарями юриста
«Співробітники неефективні», «неправильно розуміють завдання», «немає потрібного результату»: все частіше можна почути від СЕО та інших менеджерів. Керівники традиційно звинувачують підлеглих: низькокваліфіковані, інфантильні, пасивні в прийнятті рішень та інші неприємні епітети.
Проліт над гніздом зозулі, або Де ми будемо шукати персонал через 10 років?
Так, роботодавцям доведеться йти в школи. І працювати з потенційними абітурієнтами та їхніми батьками. Влаштовувати екскурсії. Навчати, залучати, підтримувати, і сподіватися, що все це не дарма.
Як створити сильний бренд роботодавця: 14 порад від robota.ua
Будуєте ви свій Employer Brand чи ні – він у вас є. Але в часи, коли незаплямовану репутацію від фейспалму відділяє один допис екс-працівника, – дуже важливо, щоб цей процес був керованим та усвідомленим. Як залучати бренд-амбасадорів, розпочинати з «серця» компанії – власної команди, і чому ціннісна пропозиція має формуватися за принципом… «інь та янь»?
Бренд роботодавця в соцмережах: 7 правил та безліч підказок
Згідно з дослідженням LinkedIn, 75% кандидатів про зміну місця роботи спочатку інформують соціальні мережі, а 68% опитаних фахівців із залучення талантів визнають соцмережі одним з найефективніших інструментів для розповсюдження інформації про бренд роботодавця. Соціальні мережі стали найшвидшим та найбюджетнішим способом розповісти про себе кандидатам.
Як гасити вогники: 10 шкідливих порад для демотивації персоналу
Крок від любові до ненависті все-таки менший, ніж навпаки. Зокрема, коли йдеться про відносини з працівниками: будувати їх важко, а зруйнувати можна блискавично. До вашої уваги шкідливі поради, які ліквідують мотивацію швидко та якісно – і підказки для тих, хто все-таки готовий діяти інакше.
Чи з чоботами чоботарі? Результати дослідження задоволеності HR-ів
Зазвичай фахівці з управління персоналом, які проводять опитування колег, навіть не проходять його самі, адже не бачать у цьому сенсу. Керівникам звично думати, що HR апріорі має бути задоволеним, залученим і лояльним до компанії. Інакше як же він може працювати на своїй посаді? Так, але є нюанси.
12 «поганих звичок» рекрутерів: антирейтинг за відгуками пошукачів
Перший крок до розвитку – готовність побачити та визнати власні «тіні». Зокрема – коли йдеться про ефективність рекрутингу в компанії. Ми звернулися до пошукачів із проханням прокоментувати: що саме їм не подобається в поведінці рекрутерів та HR-менеджерів?
Здоровенькі були: 10 ідей для healthy lifestyle на роботi
Корпоративні програми, направлені на залучення співробітників до здорового способу життя, підвищують ефективність, лояльність і залученість, а також об’єднують команду. Якщо компанія хоче, щоб працівники були здоровими та сповненими життєвої енергії, є безліч способів підтримати людей.
Читайте більше за тегами: