Про Budni
Наші продукти
Під час пошуку роботи ви натикаєтесь на велику кількість вакансій і часто не можете з першого погляду зрозуміти, які справді варті уваги. Приваблива заробітна плата, престижна назва спеціальності чи компанії ще не роблять оголошення про роботу таким, на яке потрібно відгукуватися. Тож розповідаємо, як не потрапити у пастку недобросовісного роботодавця та відгук на які вакансії буде лише зайвою тратою часу.
Не можна ідентифікувати компанію
Якщо компанія прихована у вакансії або вказана дуже загально, наприклад, «міжнародна компанія», «лідер на ринку» тощо, це має насторожити. Добросовісні компанії, від маленьких до великих, не соромляться своєї назви, про них часто можна знайти інформацію у мережі та прочитати відгуки як про роботодавця. Те саме стосується і сфери діяльності – ви маєте засумніватися у вакансії від компанії, яка не розповідає, чим займається.
Опис вакансії не інформативний
В оголошенні про роботу ніби є вся потрібна інформація, але разом з тим вона не дає вам розуміння про компанію, обов’язки, специфіку вакантної посади, бонуси та переваги. У схожих пропозиціях на нового співробітника часто вішають те, про що не йшлося раніше, зловживають штрафами і в цілому не розповідають про систему нарахування заробітної плати. На таку вакансію ви вже витратили час, прочитавши її декілька раз, аби зрозуміти хоча б щось. Якщо підете далі і будете спілкуватися з рекрутером, не факт, що інформативність буде більшою. Тому декілька раз подумайте перш ніж відправляти своє резюме.
Занадто гаряча вакансія
Цілком нормально, коли роботодавець шукає кандидата якнайшвидше і вакансія має позначку «гаряча». Проте коли в описі йдеться, що пропозиція дійсна лише тиждень або наявні слова, звичні для маркетингових технологій, як от «поспішайте відгукнутися», «останній шанс» тощо, то це має насторожити. Такі пропозиції з’являються регулярно, вони майже завжди в топі видачі та скоріше за все за ними ховаються шахраї. Адже чесні компанії ретельно підбирають кандидатів, не кваплять їх і роблять свій вибір точно не на основі швидкості відгуку на вакансію.
Випробувальний термін не оплачується
Якщо у вакансії вказано, що вам доведеться стажуватися чи працювати перший місяць-два безплатно, то це пряма ознака недобросовісного роботодавця. У такій компанії можуть практикувати закриття вакантної посади такою безкоштовною робочою силою. Тому якщо не хочете працювати безоплатно декілька місяців, то не витрачайте час і не відправляйте резюме на таке оголошення про роботу, навіть якщо пропозиція здається дуже привабливою.
Відсутність вимог
Ви натрапили на вакансію, де майже або повністю відсутні вимоги до кандидатів, не думайте, що вам дуже пощастило. Насправді це ще одна вакансія, яка тільки забере у вас час, а не дасть потрібного результату. Роботодавці, які справді хочуть закрити вакансію гарним спеціалістом, ставлять у вакансії навіть більше вимог, ніж потрібно кандидатові. Тому, коли вимог немає або їх важко зрозуміти, тут явно щось не те.
Пошук супергероя
Натомість вимог може бути занадто багато або вони супроводжуються голослівними фразами: «Нам потрібен супергерой, який збільшить продажі на 200%», «Ми в пошуках перфекціоніста, який думає тільки про роботу» тощо. За такими фразами, зазвичай, приховані прагнення роботодавця знайти універсального солдата, який буде працювати 24/7 і отримувати за це мізерну заплату. До того ж сьогодні прогресивні компанії турбуються про своїх працівників, хочуть, щоб вони вміли поєднувати роботу та особисте життя, а значить – не шукають суперменів.
Розпізнати вакансію, яка лише забере у вас дорогоцінний час, допоможе уважне її прочитання. Тому зосереджуйте свою увагу не лише на посаді та заробітній платі, а детально читайте все.
Читайте більше за тегами: