Про Budni
Наші продукти
Протягом останніх декількох років і роботодавці, і кандидати оцінили переваги та недоліки віддаленої роботи. Ті керівники, які вважали, що працівники можуть бути ефективними лише в офісі та під наглядом, переконалися, що цього можна добитися, зокрема, працюючи віддалено. А ті працівники, які вважали віддалену роботу відпочинком, зрозуміли, наскільки важливо бути відповідальними та дисциплінованими. Наша добірка віддалених вакансій саме для таких кандидатів.
Зверніть увагу, серед іншого, компанії пропонують віддаленим працівникам перспективи кар’єрного та професійного зростання, навчання та підвищення кваліфікації у процесі роботи, безкоштовні консультації персональних психологів або коучів. Вакансії актуальні наразі, відгукуйтеся, не зволікайте!
Менеджер з продажу у robota.ua (Дніпро)
Онлайн-платформа з пошуку роботи в Україні відкриває вакансію регіонального менеджера з продажу. Портрет ідеального кандидата: має досвід роботи в продажах або величезне бажання працювати в цій сфері; знає етапи продажів та вміє працювати з запереченнями (буде великою перевагою); комунікабельний; вміє приймати швидкі рішення, аналізувати інформацію, виявляти потреби співрозмовника; впевнений в собі та своїх силах; має позитивний погляд на життя.
Майбутній менеджер з продажу отримає: заробітну плату: ставка – 7 000 грн + % від продажів + бонус за виконання показників; можливість працювати дистанційно + робота з коворкінгу; офіційне працевлаштування (24 дні щорічної відпустки та оплачувані лікарняні); графік роботи: з пн-пт, з 09:00 до 18:00; всі необхідні інструменти для продажів (клієнтська база, телефонія, ноутбук, CRM, послуги таксі); можливість відвідувати профільні заходи та навчання, які оплачуються компанією; на вибір один із бенефітів: медичне страхування або абонемент у спортзал; після першого року роботи є можливість отримати позику від компанії з розстрочкою погашення до 6-ти місяців; відсутність необхідності оформлювати офіційний лікарняний лист на перші три дні захворювання; корпоративи та тімбілдінги.
Graphic Designer в Amazing Apps (Київ)
Компанія, яка створює мобільні додатки у категорії Health & Fitness, шукає фахівця в команду маркетингу. Необхідні навички на позиції: відмінне знання Figma, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator; 3+ роки досвіду на аналогічній позиції; досвід створення віжуалу, іконок, простих ілюстрацій; розуміння композиції кольору та форми; впевнена робота з типографією; уважність до деталей; комунікабельність, багатозадачність; генерація ідей та пошук кращих рішень.
Особливості вакансії: гібридний формат роботи під час пандемії (можна самостійно вибирати місце роботи, є корпоративний трансфер); гнучкий старт (день можна починати з 8:00 до 11:00); обіди коштом компанії (є можливість самостійно формувати меню); 20 днів оплачуваного відпочинку; можливість безкоштовно користуватися мобільними програмами компанії (йога, біг, фітнес тощо); медичне страхування з першого місяця роботи; щоденні заняття йогою; індивідуальний бюджет для занять спортом/купівля інвентарю; оплачувані лікарняні; індивідуальний бюджет на зовнішні тренінги та курси, мітапи та семінари; корпоративна онлайн- та офлайн-бібліотека; індивідуальні онлайн-уроки з вивчення англійської мови.
Оператор контакт-центру на проєкт Lifecell (вхідна лінія) у Global Bilgi (Кропивницький)
Міжнародному аутсорсинговому контактному центру на проєкт потрібен спеціаліст. Розглядають кандидатів, які вміють, люблять спілкуватися та пояснювати інформацію; грамотно володіють російською та українською мовами.
Компанія може запропонувати: гнучкий графік роботи (повна/неповна зайнятість, ранковий, денний, вечірній або нічний час – на вибір); можливість працювати дистанційно; офіційне працевлаштування; погодинну оплату, а також бонуси за результати роботи; наставництво та підтримку з перших днів роботи; можливість побудувати кар’єру (більша частина вакансій закривається внутрішніми співробітниками).
Фінансовий менеджер у Ridddle (Київ)
Науково-популярний канал, команда якого займається контентом на YouTube, оголошує про відкриття вакансії. Що необхідно, щоб потрапити в команду: володіти англійською на рівні Upper-Intermediate; мати досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років; мати знання у галузі фінансового менеджменту, бухгалтерського та управлінського обліку (сертифікати CIMA, ДіпІФР тощо будуть перевагою); навички самостійної підготовки фінансової звітності підприємств та ФОП 3 гр, знання особливостей; знання податкової системи України, основ МСФЗ; досвідчене використання MS Excel та Google Sheets (обробка значних масивів даних); відмінні аналітичні навички, системне та критичне мислення.
На що може розраховувати майбутній працівник: конкурентну зарплату, гарантоване підвищення заробітної плати після випробувального терміну; самореалізацію; компенсацію курсів англійської мови на 50%; можливість пропонувати та реалізовувати свої ідеї; full-time (9:00-18:00), віддалену роботу.
Лікар-координатор у «СМАРТ» (Київ)
Медичний асистанс запрошує на роботу лікаря-координатора. Шанси потрапити на роботу є у кандидатів з вищою медичною освітою; навичками роботи з комп’ютером; які вільно володіють українською та російськими мовами; клінічний досвід роботи – бажано.
Роботодавець гарантує, зокрема: офіційне працевлаштування, соціальний пакет; графік роботи – за домовленістю; підтримку в період адаптації; можлива віддалена робота.
SMM (англомовний) у HiveMind (Харків)
Нішева локалізаційна компанія, яка допомагає провідним брендам заговорити українською, шукає SMM-спеціаліста. Розглядаються кандидатів з досвідом ведення сторінок або спільнот (бажано – англомовних); досвідом створення текстового й графічного контенту; знанням англійської на рівні B2 або С1.
Умови: повністю дистанційна робота; бонуси за лідів; зростання за підсумками першого року.
Асистент з роботи з клієнтами (B2B) у «Стратоплан» (Київ)
У Школу менеджерів і тімлідів потрібен спеціаліст. Базові вимоги до кандидатів: досвід адміністративної роботи, роботи з документами та договорами; знання CRM-систем та вміння працювати з великими обсягами інформації та систематизувати її; грамотне усне та письмове мовлення; вміння та бажання спілкуватися з клієнтами компанії – як індивідуальними, так і з корпоративними; активна життєва позиція та бажання розвиватися; вміння працювати самостійно та брати на себе відповідальність за результат; системне мислення та любов до порядку.
Анонсується: безкоштовний доступ до всіх курсів Школи менеджерів та тімлідів компанії, будь-яке навчання за основною професією, якщо це потрібно для справи; вітається віддалений формат роботи.
Performance-менеджер (маркетолог) у Skillbox (Київ)
Онлайн-університету потрібен досвідчений працівник. Розглядаються на посаду кандидати, які працювали з Яндекс.Директом, Google Ads, Facebook, VK, myTarget з бюджетами від 7 000 $ на мережу, розуміють алгоритми роботи кожної мережі; здатні оперувати юніт-економікою (ARPU, CR, CPO, CPL, ROI) у перерозподілі рекламних бюджетів; розробляли/брали участь у підготовці digital-стратегії 360 для просування; мають досвід роботи з CPA-мережами, ретаргетинговими майданчиками, з programmatic-закупівлею; курували робочу групу до 10 осіб (навчання, інтеграція, контроль KPI, координація).
На старті співпраці на працівника чекає: робота в офісі або віддалено, 10:00-19:00 (пн-пт); перспективи кар’єрного зростання за результатами роботи; система навчання та наставництва, амбітні, цікаві завдання; корпоративні свята та тімбілдінги; знижка на заняття англійською мовою у Skyeng; система корпоративних знижок для працівників; після проходження випробувального терміну: 100% компенсація оплати курсів GeekBrains; корпоративне навчання; корпоративні групові заняття спортом.
Фахівець з роботи з клієнтами в Teleperformance Ukraine (Черкаси)
Світовий лідер в галузі аутсорсингу управління клієнтським досвідом шукає дистанційного менеджера з роботи з клієнтами на вхідну лінію. Кандидати повинні: мати чітку та грамотно поставлену мову; бути доброзичливими, активними та комунікабельними; бути впевненими користувачами ПК; володіти російською та українською мовами; бути готовими працювати з 13.00 до 22.00 (вихідні – у будні дні); проживати в Черкасах або області.
Працюючи віддалено, майбутній працівник отримає: офіційне оформлення з першого дня; можливість працювати віддалено; стабільну та прозору виплату зарплати двічі на місяць; курси та тренінги розвитку коштом компанії; стрімкий розвиток кар’єри; гнучку систему знижок на товари та послуги компанії.
Редактор тексту зі знанням англійської мови в Unicorn Media (Київ)
Компанія, яка займається відеозйомкою інформаційних, навчальних та розважальних матеріалів для соціальних платформ мережі інтернет, шукає працівника на віддалену роботу. На вакансію можуть відгукуватися кандидати з досвідом роботи у сфері журналістики; зі знанням російської мови та правопису, англійської – Upper-Intermediate; які вміють грамотно та лаконічно описувати побачене та доносити інформацію до глядача; чітко структурують текст; дотримуються дедлайнів, швидко виконують завдання; досвід в написанні сценаріїв для подібного відеоконтенту вітається.
На працівника чекає: робота в хорошому, дружному колективі професіоналів; стабільні виплати; корпоративні подарунки.
Молодший методолог в «УНІКА Україна» (Київ)
Небанківська фінансова група – лідер страхового ринку України, запрошує у свою команду молодшого методолога. Очікування від кандидатів: досвід роботи методологом, андерайтером або продакт-менеджером у сфері страхування/банківській сфері; знання продуктів КАСКО, страхування майна або особистого страхування; володіння англійською мовою на рівні, не нижче Intermediate.
Роботодавець анонсує: можливість працювати дистанційно з будь-якого місця (мінімум 50% робочого часу); конкуренту заробітну плату; безкоштовне медичне страхування, страхування від нещасного випадку, мобільний зв’язок; турботу про ментальне здоров’я співробітників – безкоштовне надання консультацій персонального психолога або коуча; комфортний інноваційний офіс біля м. Дорогожичі; відпустку – 24 календарних дні на рік; навчання та підвищення кваліфікації у процесі роботи; відмінні перспективи кар’єрного та професійного зростання.
Консультант 1С (стажист), віддалено в «ЯНВАРЬ.UA» (Київ)
Компанії – інтегратору ефективних IT-рішень для бізнесу, у команду потрібен консультант 1С (стажист). Розглядають кандидатів з логічним мисленням; здатних швидко засвоювати нову інформацію та самостійно навчатися; комунікабельних; досвід роботи в 1С буде плюсом.
Роботодавець готовий запропонувати: безкоштовне навчання та сертифікацію 1С; гідну винагороду, зрозумілу та прозору систему мотивації; системне навчання та індивідуальний план розвитку; відсутність дрес-коду; графік – з 09:00 до 18:00.
Поспішайте відгукнутися! Вакансії швидко закриваються!
«Підписуйтесь на Telegram-канал від robota.ua «Робота без досвіду, стажування, початок кар’єри». Там – актуальні вакансії та стажування в Києві для студентів, нещодавніх випускників та кандидатів без досвіду в різних галузях».
Читайте більше за тегами: