Про Budni
Наші продукти
Автоматизація рекрутингу передбачає автоматизацію повторюваних ручних завдань, таких як планування співбесід та попередній відбір. Це може скоротити час найму та покращити досвід кандидатів. Але автоматизація не може замінити людський фактор у роботі з персоналом. Вам все одно потрібно буде приділяти час таким видам діяльності, як пошук кандидатів, проведення співбесід та надання зворотного зв’язку.
Розповідаємо про 10 способів автоматизувати певні аспекти процесу найму зі статті 10 Ways To Automate Your Recruitment Process, щоб ви могли заощадити час і ресурси та найняти найкращих талантів.
10 способів автоматизувати процес рекрутингу
Оголошення про вакансії
Вам потрібне добре написане оголошення про вакансію, оскільки воно є відображенням бренду роботодавця та безпосередньо впливає на якість найму та кількість заявок, які ви отримуєте.
Пошук кандидатів власними силами може забирати до 30% часу рекрутерів, але тут автоматизація може допомогти заощадити час.
Такі інструменти, як програмне забезпечення для автоматизації рекрутингу, дозволяють створити бібліотеку вакансій, які працюють як шаблони, їх можна використовувати знову і знову.
Потім програмне забезпечення може розміщувати оголошення про вакансії на кількох дошках оголошень або в соціальних мережах, використовуючи ці шаблони. Це економить час рекрутерів, який в іншому випадку довелося б витрачати на створення вакансій вручну, їх редагування та публікацію на дошках оголошень.
Використання таких інструментів, як Chat GPT, може значно прискорити процес написання самого оголошення.
Перевірка резюме
Ви створили чудовий опис вакансії та додали її на кілька платформ. Далі – одна з найбільш трудомістких частин пошуку талантів – перевірка резюме.
Прочитання сотень резюме може забирати багато часу, і деякі рекрутингові програми можуть допомогти, використовуючи штучний інтелект для оцінки резюме і більш швидкого визначення якісних кандидатів.
Найкращі програмні рішення для підбору персоналу допомагають створити базу даних кандидатів (по суті, CRM для кандидатів). Коли у вас з’являються вакансії, програмне забезпечення може зіставляти деталі в описі вакансії з даними, щоб створити кадровий резерв з найкращих кандидатів.
Ставте запитання перед відбором
Постановка передвідбіркових запитань кожному кандидату окремо може зайняти кілька днів. Це повторювана задача, яку ви можете легко автоматизувати за допомогою програмного забезпечення для автоматизації рекрутингу.
Налаштуйте програму так, щоб вона надсилала список запитань усім кандидатам, або попросіть їх записати відео з відповідями на ці запитання до певної дати.
Складіть шорт-лист найкращих кандидатів, щоб призначити співбесіду, і система автоматично повідомить кандидатів, які не пройшли до наступного етапу.
Планування співбесіди
Багато систем відстеження кандидатів (ATS) допомагають спростити процес планування співбесіди, розсилаючи автоматичні запрошення, які дозволяють кандидатам вибрати час співбесіди, виходячи з вільних слотів у вашому розкладі. Це позбавляє вас зайвих клопотів і допомагає не пропустити жодного кандидата.
Відеоінтерв’ю зі штучним інтелектом
Як і попередній відбір, одностороннє відео – чудовий спосіб проводити співбесіди з кандидатами. Пам’ятаєте, коли востаннє вам доводилося проводити співбесіди з десятками кандидатів за допомогою відеозв’язку? Близький зоровий контакт і високе когнітивне навантаження можуть спричинити втому від Zoom, що призведе до виснаження.
Односторонні відеоінтерв’ю дозволяють спростити процес співбесіди, створивши для нього шаблон. Напишіть запитання один раз і дозвольте кандидатам відповісти на них у вільний час.
Штучний інтелект (ШІ) може зробити ще один крок вперед. Програмне забезпечення для рекрутингу на основі ШІ може допомогти створити профілі кандидатів, використовуючи такі технології, як розпізнавання обличчя та обробка природної мови (NLP), щоб надати цінну інформацію.
Спілкування
Під час масштабного оцінювання кандидатів комунікація забирає багато часу. HR-менеджери могли використовувати кілька джерел, таких як LinkedIn і дошки оголошень про вакансії.
Замість того, щоб вручну відстежувати або повідомляти рішення про найм на різних платформах, використовуйте систему відстеження кандидатів для автоматизації комунікації з талантами.
Рекрутингові компанії, які автоматизують комунікацію з талантами, отримують на 20% вищі показники кліків і на 30% вищі показники відкритих вакансій, ніж у середньому по галузі.
Створіть шаблони для повідомлення про призначення співбесіди, запити на рекомендації та рішення про найм.
Невелика персоналізація має велике значення, тому, якщо ви відхиляєте кандидата через те, що він не відповідає певним критеріям, можете попросити систему надіслати йому електронного листа з повідомленням про причину.
Деякі інструменти також мають чат-бот, який нагадує члену команди рекрутерів та пошукачам про співбесіду за 24 години та 15 хвилин до неї.
Перевірка попереднього досвіду
Є життєво важливою для того, щоб не найняти небажаного працівника. Коли ви набираєте велику кількість співробітників, попередня перевірка даних може уповільнити процес.
Найкращі сервіси для перевірки анкетних даних, такі як Checkr, зазвичай мають інтеграцію з популярними програмними рішеннями для рекрутингу.
Після інтеграції перевірка бекграунду може автоматично перевіряти минуле кандидата і завантажувати результати у ваше програмне забезпечення для підбору персоналу або ATS.
Онбординг
HR-команда зайнята залученням кандидатів та пошуком потенційних кандидатів. Як тільки кандидат підписує контракт, він хоче швидко передати справи HR/команді з адаптації. З іншого боку, HR зайнятий управлінням поточними співробітниками.
Це часто робить перехід від кандидата до працівника повільним – 30% нових працівників так і не переходять до виконання своїх обов’язків через поганий супровід або його відсутність.
Ви можете покращити процес адаптації, оцифрувавши контракти, автоматизувавши нагадування та інші завдання самообслуговування. Так заощадите час, який витратили б на повторювані завдання, а новий працівник зможе швидко почати працювати над тим, заради чого ви його найняли.
Зворотний зв’язок
Кандидати можуть підказати, як вам покращити процес рекрутингу. Запитавши кандидатів, що вони думають про запитання на співбесіді, комунікацію протягом усього процесу рекрутингу та подальші дії після кожного раунду, ви зможете виявити можливості для вдосконалення.
Щоб автоматизувати зворотний зв’язок, створіть робочий процес, який надсилатиме кандидатам опитування електронною поштою після того, як ви позначите їх як прийнятих або відхилених у вашій системі відстеження кандидатів.
Звітність
Звітність з рекрутингу не повинна бути клопіткою роботою зі збору всіх необхідних даних і звітів. Інструменти автоматизації, такі як Pinpoint, можуть регулярно генерувати звіти, щоб надати вам цінну інформацію про те, як покращити процес. Ви можете мати доступ до показників у режимі реального часу та визначати частини процесу, які потребують коригування.
Навіщо робити звітність ще одним завданням рекрутингу, якщо ви можете використовувати дані у вашій системі, щоб зробити процес більш ефективним?
Як і в багатьох інших професіях, автоматизація може значно полегшити життя HR-командам, але не забувайте використовувати її з обережністю.
Читайте ще: Як «продати» вакансію кандидату: 5 складових вдалого рекрутингу