Процес найму – це своєрідний шлях, який кандидат проходить разом з рекрутером. Helper, безкоштовний помічник з управління рекрутингом від robota.ua, допомагає зробити цей маршрут організованим та прозорим для всіх учасників процесу відбору. 

Розповідаємо, як структуровано підійти до рекрутингу, налаштувати власні етапи найму для різних посад та забезпечити кращі результати для вашої компанії.

Що таке шаблон етапів найму? 

Це попередньо налаштована послідовність етапів воронки рекрутингу, що допомагає структурувати та стандартизувати процес відбору. 

Шаблон етапів найму

У Helper ви можете використовувати базові етапи («Новий», «Цікавий», «Співбесіда», «Офер», «Найнято») або створювати власні шаблони під різні вакансії, додаючи специфічні етапи рекрутингу. Наприклад: 

Для дизайнера

Новий -> Цікавий -> Співбесіда -> Тестове завдання -> Офер

Для менеджера з продажу

Новий -> Цікавий -> Співбесіда -> Тестування навичок продажу -> Офер

Для розробника

Новий -> Цікавий -> Співбесіда -> Технічне інтерв’ю -> Офер

Власні шаблони

Збережені шаблони стануть універсальним інструментом для всієї рекрутингової команди. Коли виникне потреба закрити аналогічну вакансію, не доведеться створювати етапи найму з нуля – достатньо буде обрати відповідний шаблон. Це зекономить час і зусилля та дозволить усім працювати за єдиною схемою. 

Рекрутингова команда

Налагоджені шаблони етапів найму допоможуть:

  • Працювати з вакансіями ефективніше. 
  • Проаналізувати конверсію кандидатів на кожному етапі та визначити, які аспекти відбору потребують вдосконалення.
  • Зробити рекрутинг прозорим та структурованим для всієї команди.
  • Спрогнозувати, скільки часу знадобиться для закриття подібних вакансій у майбутньому. 

Почати роботу в Helper

Читайте ще: Єдина платформа для рекрутингу: об’єднуйте у Helper акаунти з robota.ua, work.ua та OLX