Про Budni
Наші продукти
Команда robota.ua провела анонімне опитування роботодавців та запитала, як змінилися різні аспекти роботи в умовах війни. Ділимось детальним аналізом відповідей респондентів.
Хто брав участь в опитуванні?
Ми отримали понад 120 відповідей від компаній, які працюють в Україні.
Серед респондентів — компанії-представники таких сфер як ІТ, роздрібна торгівля, промисловість та виробництво, агро, будівництво, медицина та охорона здоров’я, FMCG. Також (у меншій кількості) — консалтинг, енергетика, краса та спорт, медіа та ЗМІ, банки тощо.
Нижче наводимо перелік питань, інфографіки з відповідями та коментарі до них.
Як справи у вашій компанії?
На жаль, працюють у повноцінному режимі лише 21% опитаних компаній, ще 1% вказали, що перевели або переводять бізнес за кордон. Інші 78% вказали, що їх компанія або повністю зупинила роботу, або тимчасово не працює.
Якщо компанія взагалі не працює — чому?
На відсутність фінансового забезпечення, як причину зупинки бізнесу, вказали 38% опитаних. Ще у 24% потужності опинилися на тимчасово окупованих територіях. 12% вказали, що мають значний дефіцит кадрів, майже у 9% потужності постраждали внаслідок дій агресора.
Серед інших причин — небезпека та відсутність умов для роботи (немає світла, опалення, інтернету).
Чи проводили ви скорочення штату?
Більша частина респондентів — майже 47% — вказали, що не скорочували співробітників і робити це не планують. Ще 32% відправили працівників у відпустку за свій рахунок. Майже 11% вказали, що все ж планують це робити, а 10% вже провели скорочення штату.
Чи зберегли ви зарплату для співробітників?
Не мають можливості зараз виплачувати заробітні плати 33% опитаних. Але майже 52% вказали, що зарплати зберегли — частково або повністю. 8% виплатили ЗП наперед.
Чи проводите ви зараз найм?
Понад 75% респондентів вказали, що зараз нікого не шукають. Майже 19% проводять найм, але в обмеженому режимі, і лише трішки більше 5% опитаних активно запрошують нових працівників.
Чи допомагаєте ви співробітникам, які цього потребують?
Майже 65% респондентів вказали, що допомагають співробітникам частково або повністю. Ще 35% не допомагають взагалі.
Ми також більш детально запитали про те, що саме роблять компанії для працівників. Серед найбільш поширених відповідей — компенсація вартості житла, релокація команди за кордон, гуманітарна допомога (ліки, гігієнічні засоби, продукти тощо), допомога з амуніцією мобілізованим співробітникам та ТрО, регулярна комунікація з командою.
Ми залишаємось на сторожі ринку праці та щиро віримо у нашу перемогу. Все буде Україна!
Читайте більше за тегами: