Про Budni
Наші продукти
15 секунд – приблизно стільки часу має ваше резюме, щоб привернути увагу рекрутера. На що роботодавці звертають увагу, коли переглядають сотні відгуків? І як «підсвітити» своє СV, щоб серце рекрутера тьохнуло і майнула думка: «Це він (вона)»? Порадами діляться експерти rоbota.ua – HR-менеджерки Маргарита Абрамович і Юлія Чорна.
Додайте посилання на профілі
«Контакти дозволяють оперативно зв’язатися з вами. А профілі в соцмережах дають додаткову інформацію про вас як фахівця та людину – отже, доречні і такі посилання», – відзначає Маргарита. Але в цьому випадку формувати контент треба усвідомлено та обережно. Стежте за фото та дописами, за тим, яке враження вони справляють. І пам’ятайте, що навіть коли лінків у резюме немає – знайти вас можна за кілька кліків.
Виділіться за допомогою фото
«Це не обов’язково, але допомагає виділити своє резюме з-поміж інших візуально», – пояснює Юлія. Світлина має бути якісною, бажано – в діловому стилі, без домашніх улюбленців (якщо ви – не консультант зоомагазину) чи фону у вигляді барної стійки (якщо ви – не бармен на робочому місці).
Змістовно опишіть освіту та досвід
Докладно та структуровано. В пункті з освітою не забудьте вказати, окрім вишу чи іншого навчального закладу, додаткове навчання. Зокрема те, яке проходили на базі екс-роботодавців (адже навички ви завжди забираєте з собою).
«Коли описуєте досвід роботи, зробіть акцент на досягненнях та результатах – це більш показово, ніж формальний перелік функцій, – пропонує Маргарита. – Не треба писати зайві деталі, але розкрити інформацію про свій досвід важливо вичерпно, особливо якщо ми маєте вузьку спеціалізацію».
До речі, на початку резюме ви можете також додати абзац із ключовою інформацією: перерахувати найважливіші для посади знання, вміння та навички.
Тест на профпридатність
Намагайтеся навіть у резюме відобразити свої таланти. «Наприклад, якщо ви копірайтер – приділіть особливу увагу тому, щоб текст було легко та цікаво читати. Якщо ви менеджер з продажів – нехай навіть ваше CV свідчить про навички професійно презентувати та продавати, – наводить приклади Юлія. – А дизайнеру доречно додати креативні елементи, інфографіку, посилання на портфоліо тощо».
Чи варто писати про хобі?
«Це необов’язковий пункт для досвідчених кандидатів – адже навряд чи те, що ви любите риболовлю, корелює зі здатністю залучати корпоративних клієнтів, – вважає Юлія. – Але і помилкою не буде. А для новачків описати свої захоплення навіть бажано – оскільки вас найматимуть не за досвідом, а за особистими якостями. Про які багато скажуть саме хобі».
Це стосується і особистих якостей: немає сенсу просто перераховувати кліше. Якщо пишете про них, наводьте приклади з досвіду, як саме проявлялися ваші лідерські якості, відповідальність та креативність.
Перевірте помилки
«Це банально, але повірте – якщо кандидат навіть власне ім’я пише з помилками, не кожна компанія довірить йому комунікації з клієнтами», – нагадує Маргарита. Приділіть кілька хвилин тому, щоб ваше резюме було приємно читати: скористайтеся сервісом з перевірки орфографії, перегляньте дати та назви компаній, зберігайте зручну для читання структуру та оптимальний обсяг (1,5-2 сторінки).
Продемонструйте зацікавленість
Лояльність – одна з рис кандидатів, яку роботодавці надзвичайно цінують. Якщо ви знайдете спосіб засвідчити свою мотивацію працювати саме в цій компанії, ваші шанси зростуть. «Наприклад, одна дівчина надіслала нам резюме, оформлене в нашому корпоративному стилі, з логотипами. Така «превентивна лояльність» приємна і привертає увагу», – пригадує Юлія.
«Не нехтуйте можливістю написати мотиваційний лист. Якщо він щирий, грамотний та змістовний – саме цей лист, а не резюме, може стати аргументом на користь того, щоб запросити кандидата на співбесіду», – розповідає Маргарита. В такому листі ви можете написати про те, чого не вистачає в резюме – про вашу особисту мотивацію потрапити саме в цю компанію та про те, які переваги, на вашу думку, дозволять працювати продуктивно.
Експериментуйте з форматами
«Новому поколінню легше записати відео, ніж витрачати час на написання резюме, – ділиться спостереженнями Маргарита. – І хоча гарне резюме вам все-таки знадобиться – адже процес відбору в багатьох компаніях вимагає розглянути цей документ – це також гарна ідея». Тож підсилюйте своє резюме іншими креативними форматами пошуку роботи: можна зняти та розповсюдити відеорезюме або написати про себе захоплюючий допис. Залучайте всі ресурси, які працюють на мету – пошук супер-роботи.
Вдалих пошуків 🙂
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!
Читайте більше за тегами: