Про Budni
Наші продукти
Як можна оцінити, чи добре працює рекрутинг-команда? Наскільки вона ефективна? На ці запитання неможливо відповісти одним словом. На майстер-класі, що відбувся 27 січня у просторі ПроHR у Києві, Ірина Топіліна запропонувала піти від зворотного: сконцентруватися на тому, скільки коштують бізнесу помилки рекрутера, і як ці помилки знаходити.
Ірина поетапно розглянула процес рекрутменту на прикладі ІТ-сфери, де має багаторічний досвід роботи. Серед розглянутих питань: як спланувати та оцінити capacity (продуктивність) рекрутинг-команди, яким чином рекрутинг може бути корисним для Sales та як оцінити, скільки він коштує компанії? Експерт зазначила, що чітке планування та розподіл ролей у процесі підбору і пошуку персоналу є запорукою його ефективності.
Спікер також приділила особливу увагу питанню ROI рекрутингу та аналітичним й статистичних методам, які використовуються для оцінки показника.
Ірина не обмежилася лише теорією та прикладами із власного досвіду. Натомість вона представила вичерпні аналітичні дані та розрахунки: схема процесу рекрутингу, планування його продуктивності, прогноз рекрутингу для розвитку бізнесу. Доповідач на прикладі підрахувала витрати на рекрутмент за останніми даними індустрії.
Окрім представників ІТ-напрямку, участь у події взяли HR-фахівці з телекомунікаційних, фінансових, рекрутингових, фармацевтичних та автомобільних компаній.
Читайте більше за тегами: