Про Budni
Наші продукти
Яких фахівців шукає та які можливості для розвитку талантів пропонує продуктова fintech-компанія Moneyveo? Редакція онлайн-журналу The Point запитала в CHRO Вікторії Золотаревської.
– Які фахівці найзатребуваніші у вашому бізнесі зараз?
– Moneyveo – компанія, яка дуже активно розвивається. Так, за останні 4 роки наш штат виріс у 10 разів. Ба більше, ми не припиняли найм нових співробітників навіть під час дії найсуворіших карантинних обмежень у 2020 році, коли майже весь ринок праці завмер.
Кого саме шукали і шукаємо? Оскільки ми – продуктова fintech-компанія повного циклу (від лідогенерації до комплексного обслуговування продуктового портфеля), в нас залучені дуже різні спеціалісти. Наприклад: менеджери з розвитку продуктів, дизайнери, фахівці з інформаційної безпеки та системного адміністрування, аналітики тощо.
Зазвичай найбільше вакансій відкрито у таких напрямках, як Customer Care, IT, Sales & Marketing.
Щодо першого. Це наша передова у роботі з клієнтами. Ми не поспішаємо з тим, щоб на якихось етапах спілкування з ними підключати роботу, наприклад, у випадку простих однотипних запитів. Звісно, внутрішні процеси відділу Customer Care ми максимально автоматизували, щоб полегшити роботу операторів та пришвидшити процес опрацювання запитів. Але щодо взаємодії з клієнтом, ми за живе спілкування. Тому часто знаходимось у пошуках спеціалістів відділу підтримки клієнтів, які зможуть його забезпечити.
Також нещодавно нас включили до переліку найбільших продуктових IT-компаній України. Фахові спеціалісти (розробники та тестувальники програмного забезпечення) часто обирають для співпраці компанії нашого типу, адже зазвичай вони більш стабільні, ніж, наприклад, аутсорсингові, в них можна отримати більший досвід за рахунок високих вимог до власного продукту, тривалості проєкту та глибшого занурення. А такий досвід зазвичай цінніший для подальшої кар’єри.
І наостанок про департамент Sales & Marketing. Три роки поспіль він входить до списку трьох найкращих профільних команд України у галузі «Банківські, фінансові, страхові та інші послуги» (згідно з дослідженням BEST MARKETING TEAMS). Нам вдалося зібрати висококваліфіковану та досить різнопланову команду: є спеціалісти і з бренд-менеджменту, і з перфоманс-маркетингу, і PR. І час від часу шукаємо експертів, які зможуть ще більше посилити цей департамент.
Ще додам, що наші рекрутери навіть за відсутності відповідних вакансій не втрачають з поля зору хороших фахівців. Тому, якщо кандидат не знайшов для себе підходящої пропозиції про роботу, він може надіслати резюме на email mvhr@moneyveo.ua та поспілкуватися з нашими спеціалістами з підбору персоналу щодо майбутньої співпраці.
– Як щодо ринку талантів у галузі – чи великий дефіцит, конкуренція між роботодавцями?
– Звичайно, що конкуренція саме за HiPO-співробітників (High Potential) відчутна. Всі хочуть бачити у своєму штаті професіоналів, які володіють необхідними компетенціями та мають високий потенціал до розвитку, які зможуть органічно доповнити теперішню команду. Причому це справедливо для всіх професій.
Щоб перемагати у цій війні за таланти, потрібен комплексний підхід: створення комфортного робочого середовища, надання ресурсів для розвитку та досягнення цілей, піклування про добробут, справедлива система винагородження та визнання і, звичайно, цікаві завдання. В сумі все це створює компанію, яка буде привабливою для пошукачів, яку будуть рекомендувати своїм друзям та знайомим. Наприклад, понад третини своїх вакансій ми закриваємо саме завдяки таким рекомендаціям, і їхня кількість постійно зростає. Думаю, що це яскравий показник якості нашої роботи з командою.
– Як ви залучаєте нове покоління працівників: які програми розвитку, компенсації та інші можливості пропонуєте? А які опції зазвичай цікаві досвідченим професіоналам, зокрема – фахівцям та керівникам?
– В нашому штаті є колеги, як з піврічним досвідом, так і ті, за плечима яких понад 15-20 років роботи. Досить красномовним є той факт, що у нас працюють представники всіх 4 поколінь, активних наразі на ринку праці. Власне, така різноманітність у нашому колективі пояснюється тим, що, по-перше, наша політика передбачає абсолютно рівні можливості для всіх, а по-друге, всеосяжністю нашої екосистеми EVP (ціннісної пропозиції роботодавця). Попри те, що потреби молодих спеціалістів та експертів зі значним професійним стажем дійсно в дечому різняться, в Moneyveo кожен з них знаходить щось корисне та цікаве для себе. Наведу декілька прикладів:
– За допомогою яких джерел ви залучаєте фахівців – як молодих, так і досвідчених? Розкажіть про всі варіанти – джоб-сайти, соціальні мережі, співпраця з вишами, рекомендації колег.
– Як я говорила вище, понад третини вакансій ми закриваємо завдяки рекомендаціям теперішніх співробітників. В іншому дотримуємось правила бути там, де знаходиться наша цільова аудиторія. Звичайно, що маємо сторінки на джоб-сайтах, свій кар’єрний сайт, залучаємо outdoor-рекламу, активно розвиваємо сторінку роботодавця у Facebook. При чому намагаємось не просто рекламувати себе, а бути корисними аудиторії – розповідаємо про тенденції в навчанні, ділимось цікавими добірками книг, даємо поради, як покращувати продуктивність тощо. Також співпрацюємо з організацією STUD-POINT, яка спеціалізується на працевлаштуванні молоді. Важливим аспектом нашої стратегії залучення фахівців є наша присутність у ЗМІ та на професійних заходах. Наші експерти залюбки діляться своїми знаннями та у такий спосіб показують, що працювати в Moneyveo означає розвиватись пліч-о-пліч з крутими спеціалістами.
– Розкажіть про інші цікаві практики роботи з людьми у вашій команді – наприклад, як проходить адаптація? Як ви навчаєте та розвиваєте команду?
– В Moneyveo побудована комплексна екосистема роботи з командою, яка починається з першого дня співробітника. Розкажу детальніше про це.
Період адаптації на новій роботі. Для всіх він стресовий. Куди бігти, до кого звертатись з питаннями, хто взагалі чим займається? У наших нових колег ці питання не виникають, адже ми прописали деталізовану траєкторію адаптації та гейміфікували її. Тобто новачок знайомиться з Welcome Book, дивиться навчальні відео, проходить тести, виконує певні завдання тощо. І за все це отримує нашу корпоративну валюту – Veoсoins – яку зможе витратити на брендовану продукцію чи бенефіти. Також знайти всю потрібну інформацію про компенсаційний пакет та бенефіти, відпустку, віддалену роботу, ознайомитись з можливостями навчання та кар’єрного зростання він може у своєму Особистому кабінеті. Завдяки всьому цьому наші нові колеги почувають себе більш впевнено.
Розвиток. У нас діє відділ Learning & Assessment. Він, зокрема, займається організацією навчання команди. Завдяки йому щось цікаве для себе знаходять, наприклад, як співробітник контакт-центру, за плечима якого півроку роботи, так і керівник відділу тестування системного програмування. Це можуть бути наші внутрішні авторські курси або ж навчання на зовнішніх заходах. До того ж для кожного співробітника складається план індивідуального розвитку, де визначаються орієнтири в навчанні, потрібні для досягнення особистих цілей.
Винагородження. У нас діє максимально прозора та об’єктивна система оцінки, кадрової ротації та перегляду зарплат за допомогою калькулятора HR-Reward. Якщо просто, то його принцип такий: показуєш круті результати у роботі, проявляєш ініціативу і постійно самовдосконалюєшся – отримуєш підвищення. Калькулятор HR-Reward – це наша власна розробка, завдяки якій при перегляді зарплат ми враховуємо оцифровані чисельні фактори: рівень заробітних плат на ринку праці та рівень конкуренції на ньому, індивідуальну ефективність і результати роботи співробітника, виконання плану розвитку, проходження курсів, тренінгів, дотримання домовленостей з прямим керівником тощо. Таким чином приймаємо зважені, обґрунтовані та конкурентноздатні рішення про збільшення заробітної плати, ротацію та просування по організаційній структурі компанії. А кожен член нашої команди знає, що його успіхи та досягнення будуть помічені та враховані.
Крім того, у нас запроваджені численні активності та програми, які допомагають колегам зберігати work-life balance завдяки дистанційному або гібридному формату роботу, підтримувати фізичний та ментальний добробут, добре проводити час з колегами та з рідними тощо. Цікавий факт: наша система піклування про команду отримала перемогу в номінації «Добробут та Здоров’я» на щорічній премії HR Pro Awards.
– Як ви розвиваєте культуру? Та яких важливих правил у співпраці з людьми дотримуєтеся?
– Культура Moneyveo зростає з корпоративних цінностей: Time. Trust. Technology. Вони охоплюють практично всі аспекти щоденної роботи: підходи до вирішення завдань, відношення до колег та до клієнтів, навіть ставлення до власного розвитку.
Зокрема, в наш корпоративний ген закладені прагнення до ефективності, розвитку та високих результатів, повага, справедливість та піклування до навколишніх тощо.
Як саме ми розвиваємо таку культуру?
По-перше, ми одразу шукаємо людей, яким будуть близькі наші цінності. Адже, на відміну від hard-skills, яким можна відносно швидко навчити, ціннісний профіль практично не піддається змінам. Тому, щоб і людина себе комфортно почувала в нашому колективі, і сама доповнювала нашу корпоративну культуру, ще на етапі співбесіди ми оцінюємо, наскільки їй близькі наші переконання та принципи.
По-друге, формулюючи цінності ми не насаджували їх штучно, а проаналізували, чим фактично живе та керується наша команда.
По-третє, ми створили таке середовище, яке постійно нагадує колегам про цінності та культуру: починаючи від заставок на робочих столах ноутбуків, закінчуючи тематичними конкурсами та тімбілдінгами. І, звичайно, важливим у розвитку нашої корпоративної культури є те, що весь топменеджмент у своїй щоденній роботі керується тими ж принципами, які транслює компанія.
– Які поради ви дасте кандидатам, які хочуть долучитися до вашої команди – що стане перевагою для вас як роботодавця?
– Moneyveo – це простір для розвитку. І як роботодавець ми надаємо численні ресурси для професійного та особистого зростання. Відповідно, ми шукаємо колег, які будуть зацікавлені у використанні цих ресурсів: проактивних, спрямованих на досягнення амбітних цілей, тих, які не стоять на місці, а постійно знаходяться в пошуку кращих версій себе. До того ж ми дуже цінуємо ownership-мислення – коли співробітник не просто виконує задачі згори, а виступає власником та керівником свого пулу задач. Таке мислення передбачає, що у людини є орієнтація на результат, розуміння, як його досягти, сміливість не слідувати сліпо тому, що роблять інші, а шукати нові підходи. Все це у зв’язці з професійною компетенцією допоможе досягти неабияких успіхів.
Переглянути всі вакансії Moneyveo
Читайте більше за тегами: