Про Budni
Наші продукти
Все більше компаній впроваджують нові, більш гнучкі, методи управління процесами в роботі. І це не лише IT-компанії, але й ті, що працюють в страхуванні, фінансах, HR та інших сферах.
За численними проханнями 24 січня rabota.ua спільно зі Scrum Україна у просторі ПроHR повторили воршкоп, присвячений темі Agile як методу управління проектами.
Цього разу свої професійні навички вдосконалювали представники 19 українських та міжнародних компаній з таких сфер: IT, архітектура, фармацевтика, банки, консалтинг, туризм, рітейл, HR, промисловість, торгівля.
Воркшоп проводив Євген Лабунський – Agile Coach, партнер компанії Scrum Україна, сертифікований Scrum Master, Product Owner, лідер Agile трансформації в UkrSibBank BNP Paribas, ПУМБ.
Почався захід з теоретичної частини: спікер познайомив учасників з поняттям Agile та Scrum, а також розповів про сфери, в яких доцільно використовувати дану систему управління проектами.
Одна з вправ під час тренінгу – моделювання стрес-ситуації на проміжному етапі проекту в команді. Завдяки цьому учасники змогли переконатися, що організація процесу по Scrum дозволяє фахівцям бути більш самостійними та незалежними у вирішенні проблем і ефективніше реагувати на робочі виклики.
Окрім цього, учасники мали змогу протестувати інструменти Scrum на реальних кейсах.
Слухачі розібрали основи побудови команд і організацій, а також фактори, які впливають на підвищення ефективності роботи. Під час практичних завдань учасники визначали, хто є клієнтом HR в рамках компанії і за її межами, як підвищити швидкість вирішення їхніх проблем і які команди варто формувати для таких цілей.
Тренер докладно розповів про структуру Scrum, охарактеризував кожний з його інструментів: Backlog продукту, Backlog спринту, спринт, власник продукту, планування спринту, карта продукту, готовий результат, Review результату, щоденний Scrum, ретроспектива, ціль спринту, команда, Scrum-майстер, критерії готовності, візія та візуалізація прогресу.
Слухачі обирали свій набір інструментів, який буде ефективним саме для їхнього бізнесу, та візуалізували результат за допомогою стікерів та переліку необхідних факторів. Кожна група зосередилась на побудові карти свого продукту: впровадження гейміфікації, розробка системи навчання персоналу, вихід на ринок HR-послуг рекрутингової агенції, побудова бренду роботодавця та програми розвитку персоналу.
На завершення події учасники отримали сертифікати про проходження навчання.
Переглянути фотозвіт заходу можна за посиланням.
Читайте більше за тегами: