Про Budni
Наші продукти
У цьому році Україна приєдналася до глобальної благодійної спільноти #GivingTuesday, що існує вже в 150 країнах та об’єднує мільйони людей. Це відбулося завдяки ініціативі чотирьох організацій: фонду «Таблеточки», Фонду родини Загорій, Клубу Добродіїв та Українському форуму благодійників. І ваша компанія може стати частиною руху #ЩедрийВівторок 27 листопада.
«Щедрий вівторок – це день, коли максимальна кількість людей у всьому світі бере участь у благодійних, соціальних, волонтерських ініціативах. Це прояв добра в дії для вирішення нагальних соціальних проблем, – коментує Світлана Пугач, виконавчий директор фонду «Таблеточки». – Основне завдання Щедрого вівторка – розвиток культури благодійності в країні. Адже в суспільстві, де люди допомагають не тільки близьким, але і незнайомим, жити не страшно».
Переваги для участі роботодавців, на думку Світлани Пугач, є вагомими. По-перше – зовнішній: компанії можуть пропонувати цікаві акції для споживачів на користь благодійних фондів, що дозволяє розвивати імідж соціально відповідальної організації: за даними дослідницьких агенцій, в компаніях, послуги яких містять благодійний елемент, показники продажів зростають. По-друге – внутрішній аспект: участь у таких ініціативах дозволяє розвивати лояльність співробітників, об’єднує колектив навколо спільних корпоративних цінностей.
«Волонтерство, можливість ділитися не тільки грошима, але і часом, знаннями – це внутрішня потреба людей. Дослідження доводять, що можливість віддавати приносить людям навіть більше задоволення, ніж грошова винагорода, – ділиться Світлана. – Завдяки благодійним заходам компанія стає майданчиком для реалізації альтруїстичних потреб співробітників. Це глобальний тренд серед роботодавців: давати можливість проявлятися не тільки як професіонали, але і як особистості».
До руху #ЩедрийВівторок приєдналася і компанія rabota.ua. «Ця активність дозволяє залучати співробітників до благодійності та корпоративної соціальної відповідальності, – коментує Анна Соловйова, HRBP rabotaua. – Наша компанія вже брала участь у проектах фонду «Таблеточки» – наприклад, успішно відбувся День лимонаду, коли ми також збирали кошти для потреб фонду. Одна з наших корпоративних цінностей – це відповідальність, не тільки перед співробітниками, але і суспільством у цілому, людьми, які потребують допомоги. І ми знаходимо шляхи реалізації цієї цінності».
«Кращий час для благодійності – завжди. Але найближчий день, коли можна долучитися до добра в дії – це Щедрий вівторок 27 листопада», – резюмує Світлана Пугач.
Більше інформації про те, що таке #ЩедрийВівторок, як приєднатися до ініціативи, а також надихаючі сценарії на кейси з практики інших компаній ви можете знайти на сторінках:
Читайте більше за тегами: