Про Budni
Наші продукти
Осінь уже тут, а з нею — масштабна рекламна кампанія robota.ua. Нова хвиля комунікації стартує у вересні 2025 року та є продовженням весняної ініціативи зі слоганом «Хочеться? Знайдеться!». Ми інвестуємо в те, щоб кандидати обирали robota.ua, знаходили ваші вакансії на платформі та активно відгукувалися на них.
Обличчя сезону — пес-роботошукес, що нагадує: шукати кар’єрні можливості на robota.ua легко та зручно.
Масштаб та охоплення
Цільова аудиторія кампанії — офісні співробітники та фахівці робітничих професій віком 18-50 років з усієї України.
Для залучення кандидатів використовуємо комбінацію зовнішньої реклами, діджитал-просування, телебачення та радіо. За прогнозами, потенційне охоплення становитиме до 16 мільйонів українців.
Де ви нас побачите та почуєте?
Реклама на телебаченні
Пес-роботошукес з’явиться у шоу «Поле» на «Новому каналі» та в шоу «МастерШеф» на каналі «СТБ».
Діджитал-канали
Плануємо охопити 14,5 млн користувачів завдяки рекламі у Google, YouTube, TikTok, Meta та в інших діджитал-каналах.
Радіо «Аврора»
Трансляція у 1 759 магазинах по всій Україні.
Наталія Покидько, бренд-менеджерка robota.ua
«Ми в robota.ua прагнемо зняти зайвий стрес із пошуку. Пес-роботошукес показує, як легко знайти “своє”: у зручному мобільному застосунку, з простим конструктором резюме, з пошуком роботи поруч із домом — і лише від перевірених роботодавців.
Осіння хвиля масштабна: очікуємо +25% встановлень застосунку, +25% зростання брендових запитів і до +30% зростання відгуків на вакансії».
Юлія Далібук, маркетинг-директорка robota.ua
«Осінь — час, коли українці сміливо роблять кроки назустріч кар’єрним змінам. Ми посилили присутність у медіапросторі, аби нагадати: на robota.ua — багато можливостей від найкращих роботодавців України.
Скористайтеся моментом та розміщуйте вакансії, щоб ефективно використати потік кандидатів на robota.ua, що зростає».
Розмістити вакансію на robota.ua
Читайте ще: 27 листопада у Львові відбудеться Forbes AI Summit
Читайте більше за тегами: