Про Budni
Наші продукти
Кожне покоління відрізняється своїми особливостями, що склалися з огляду на історичні події та технічний розвиток. Міленіали (покоління Y) – це люди, що народилися у період з 1981 до 1994 років. У різних країнах вони мають різні риси, але для всіх міленіалів являються спільними – вплив технічного прогресу на їх життя, соціальні мережі та глобалізація. Люди, що зростали разом із встановленням нових технологій, які через себе пропустили розвиток від Nokia 3310 до іPhone XS, створили нове світосприйняття і вимоги до ринку праці.
Міленіали прагнуть до ідеалізму і вважають, що робота – це не просто спосіб заробітку, для них вона повинна бути справою життя й обов’язково приносити задоволення. Дослідники вважають, що міленіали, на відміну від попередніх поколінь, набагато легше переходять від одного роботодавця до іншого, і навіть змінюють спеціальність. Вони більше цінують баланс між трудовою діяльністю та особистим життям, і не хочуть втрачати час на безглуздій роботі. Тому не дивно, що міленіали, частіше інших, кидають офісну роботу і починають займатися тим, що приносить їм задоволення.
З розвитком соцмереж і широким їх розповсюдженням велика кількість міленіалів перекваліфікувались у блогерів. На майданчиках Instagram, Facebook чи YouTube можна зустріти профілі на будь-який смак. Починаючи від матусь у декреті, які розповідають багатотисячній аудиторії про брудні підгузки, і закінчуючи дипломованими експертами у різних галузях. Нічим не примітні відеорозповіді про своє повсякденне життя нарощують тисячі і мільйони підписників, і приносять їх авторам тисячі і мільйони доларів заробітку на рік.
Скільки заробляють блогери в Україні?
Міленіали починають і закінчують свій день із телефоном в руках, більшість часу проводячи у соцмережах. Саме тому всі магазини та ЗМІ вже давно перейшли туди, де знаходиться їх цільова аудиторія. До того ж, реклама від людини, за чиїм життям стежать сотні тисяч підписників і чиїй думці вони довіряють, набагато ефективніша буклетиків, розданих промоутером. Підписники часто наслідують тих, за ким стежать. Тому переходять за посиланням у магазин і купують сукню, як у свого кумира.
Сьогодні блогери заполонили всі соціальні мережі і вигадують різні способи показатися кращим своїх конкурентів. Одні слідують правилам у веденні свого профілю, інші йдуть проти них і підкупають підписників своєю щирістю. Але і перші, і другі заробляють на рекомендаціях, які дають нам з вами. Грошова винагорода за рекламу продукту залежить від кількості читачів блогу та активності, і в декого сягає 500 доларів за один пост.
Різні соціальні мережі диктують різні способи передавання інформації, звідси і різну вартість реклами. До прикладу, в Instagram реклама дешевша, ніж в YouTube. До того ж, розміщення «рекомендації» в Instagram-Stories обійдеться рекламодавцю удвічі дешевше, ніж пост.
Залежить ціна на рекламу і від кількості підписників. Так, блогер-початківець може працювати за бартером, тобто отримувати безкоштовно товар чи послугу за власну рекламу. Коли кількість підписників досягає приблизно 100 тисяч, блогер рекламує товар за достойну винагороду – близько 100-120 доларів за допис. Топові українські блогери, що налічують мільйони підписників, щодня отримують сотні рекламних пропозицій. Рекомендація від них обійдеться рекламодавцю у 500 та більше доларів за один допис.
Тобто, прорекламувавши декілька товарів на місяць, блогер має стільки, скільки багато хто не заробляє і за квартал чи навіть рік. У бонус вони ще отримують безкоштовний товар, послуги, знижки, ну і звичайно визнання та славу. Тому немає нічого дивного в тому, що сьогодні кожен третій прагне вести свій блог. Але не кожному це вдається.
Міленіали з відповідальністю ставляться до своєї роботи, вони живуть цим, знімають кожен свій крок і зацікавлюють цільову аудиторію неординарним життям. Профіль блогера у соцмережі схожий на вітрину магазину, а його Stories засмоктують як цікавий серіал. Не кожному вдається створити такий контент і привабити до себе читачів.
За статистикою, лише троє з десяти міленіалів мають шанс стати успішними блогерами, і це не просто везіння. Для того, щоб заробляти великі гроші на постингу в соцмережах, потрібно працювати, писати пости, робити фотографії, відвідувати різні заходи, знімати Stories навіть із температурою, та багато іншого. Це вдасться лише тим, хто не боїться виставляти своє життя напоказ і присвятити його соцмережам.
Інші статті по темі:
Разрыв шаблона: как меняется лидерство в эпоху миллениалов
Как монетизировать лайки и научиться работать в соцсетях: 5 дельных советов для новичков
Читайте більше за тегами: