Про Budni
Наші продукти
4-5 липня у Львові відбувся International Invest Summit: Jazz Business 2025. Цей захід, який вже стає традиційним, організований Українським центром аналітики та досліджень (UCAI) спільно з International Investment Office і за підтримки бізнес-видання Mind.ua.
Глобальною концепцією саміту було поєднати на одному майданчику тих, хто має ідеї та сміливість їх втілювати, з тими, хто має гроші та сміливість їх вкладати заради спільної мети – відбудови України та сталого зміцнення її економіки.
Учасники отримали змогу обговорити можливості для інвестування коштів в Україну та масштабування українських бізнесів за кордон. Організатори зібрали стейкхолдерів інвестицій і створили їм умови для започаткування спільних проєктів і партнерств – між державою, бізнесом, іноземними інвесторами та донорами, місцевою владою, експертним середовищем і профільними асоціаціями.
Протягом двох днів International Invest Summit: Jazz Business 2025 на його сцені побували 57 спікерів, з яких 25 – засновники та топменеджери успішних бізнесів, майже півтора десятка керівників різноманітних інвестиційних і венчурних фондів, а також представники міністерств, муніципальної влади, дипломатичного корпусу та освітніх установ. За їхніми виступами із зали слідкували понад 300 гостей, які також мали змогу ставити питання та формулювати власне розуміння того, що відбувається з бізнесом й економікою в Україні.
Також відбулась церемонія підписання меморандуму про співпрацю між Олександром Мельниченком, в.о. виконавчого директора Ukraine Invest та Романом Матисом, президентом International Investment Office.
Загалом усі, хто побував на цьогорічному International Invest Summit, отримали понад 20 годин інтенсивного нетворкінгу і не згаяли можливість завести корисні знайомства заради втілення власних ідей.
Найяскравіші цитати спікерів
Сергій Наумов, голова правління Ощадбанку: «Бізнесу сьогодні потрібно не просто виживати, а розвиватися».
Олександр Мельниченко, в.о. виконавчого директора, UkraineInvest:
Сергій Тігіпко, засновник та акціонер фінансово-промислової групи «ТАС»: «Сьогодні ми повинні розраховувати, в першу чергу, на самих себе. В Україні – 100 мільярдів доларів у готівці, ще стільки ж — на рахунках за кордоном. Питання – як створити інструменти, які повернуть ці гроші в економіку».
Юлія Вітка, голова Управління бізнес-взаємодії з міжнародними та державними програмами, «ПриватБанк»: «Пріоритети державного банку та міжнародних партнерів збігаються. Це агро, логістика, енергетика, переробка, транспорт. Ми фінансуємо саме ті галузі, які критично важливі під час війни».
В’ячеслав Лисенко, співвласник міжнародної поштово-логістичної групи компаній Meest: «Сьогодні в нас понад 80 офісів і доставка в 90 країн. Ми хочемо, щоб Meest став світовим брендом, як DHL для e-commerce чи етнічної логістики».
Роман Давимука, СЕО девелоперсько-інвестиційної компанії Avalon: «Ринок житлової нерухомості – один із тих, що не зазнав кардинальних змін. Продукт залишається зрозумілим і стабільним, що робить його привабливим для інвесторів з низьким апетитом до ризику».
Яна Глинянська, керівниця напрямку Maestro Hotels Investment: «Найбільшим відкриттям для нас стало те, що інвестори найбільше зацікавлені не у Львові чи Буковелі, а в Одесі. Саме цей напрям виявився найперспективнішим за кількістю контактів».
Сергій Орлов, голова правління групи компаній Meest: «В Україні – псевдомонополія. Але це добре: для великих міжнародних гравців наявність одного сильного гравця – це сигнал, що ринок готовий до конкуренції. У Польщі вісім таких гравців».
Cергій Матвіїв, керуючий партнер Matviyiv & Partners: «Я вірю в партнерство бізнесу з органами місцевого самоврядування. Це взагалі дуже класна історія. І на фоні децентралізації – це дуже класна ідея».
Оксана Жолнович, міністерка соціальної політики України: «Відтепер ринок соціальних послуг буде відкритий для недержавних надавачів. Станом на зараз, 80% контрактів Мінсоцполітики про надання послуг закуповується у громадських організацій та ФОПів. Усі надавачі соціальних послуг звільняються від сплати ПДФО».
Віталій Коваль, міністр аграрної політики та продовольства України:
Альфред Праус, президент Українсько-Австрійської Асоціації:
Андрій Здесенко, засновник та СЕО корпорації «Біосфера»: «Європейські ринки – дуже консервативні. Ти або локальний бренд, або private label. Щоб увійти в цей ланцюг постачання, просто експорту недостатньо – потрібно мати виробництво всередині ЄС».
Наталка Цмоць, Надзвичайний і Повноважний Посол Канади в Україні: «Нам потрібно виходити з мислення коротких контрактів. Маємо будувати стратегії – трикутники співпраці між Канадою, Україною та Ізраїлем працюють і можуть масштабуватись».
Михайло Бубнов, генеральний директор «Schneider Electric Україна»: «Великі міжнародні компанії можуть виступати довіреними особами для залучення інвестицій. Адже завдяки залученню інвестицій за корпоративною моделлю знижується рівень корупції».
Культурною родзинкою заходу стали виставки картин української художниці Андріани Матис. Серія «Контрасти», яка щойно повернулася з європейського турне та експонувалася, зокрема, в Європарламенті й Музеї дизайну Барселони, нині зустрічає гостей саміту на головному залізничному вокзалі Львова. А зовсім нова серія «Пікселі Львова», яка покликана популяризувати найкраще місто на Землі – Львів, – вперше представлена саме в межах цієї події. Роботи художниці знаходяться в приватних колекціях у багатьох країнах світу, зокрема – у президентів України.
Організатори International Invest Summit: Jazz Business 2025 висловлюють окрему подяку партнерам заходу:
Головні інформаційні партнери:
Інформаційні партнери:
Асоціація IT Ukraine, Міжнародна платформа NAZOVNI, EBA (Європейська Бізнес Асоціація), агенція комунікацій Варто, Бізнес-школа УКУ, CORE business club, Pro Business Club, Young Business Club, «Жіноча Ділова палата України», Capital Times, Державна інноваційна фінансово-кредитна установа, robota.ua, Root-Nation.com, «Ділова Столиця», Injobe, Сайт міста Львова 032, Focus.ua, «Палай» медіа, InVenture, The Page, Marketer, LIGA:ZAKON, медіа група DMNTR, журнал Piemont.
Читайте ще: 17 липня стартує онлайн-курс Digital Lift Media Marketing від Promodo