Про Budni
Наші продукти
Під час онлайн-зустрічі “UHR: Аграрна галузь під час війни”, яку організувала robota.ua, HRD Кернел, Agroprosperis Group та Тімак Агро Україна обговорювали, як воєнні дії на території України позначилася на галузі та співробітниках, які виклики наразі є в агросфері та як їх вирішити.
Ділимось основними тезами виступу Людмили Горової, HRD Agroprosperis Group, Senior certified professional SHRM-SCP.
Основні виклики
Серед головних викликів для Agroprosperis Group:
Що б не було в країні чи у світі — весна для аграріїв однакова. В країні війна, а на роботі посівна.
В перший день війни ми прокомунікували з усіма співробітниками, сказали, що наразі пріоритет — їхня безпека. Повідомили, що вони мають або евакуюватися, або залишитися — залежно від того, що вважають безпечнішим.
В перший день війни виплатили співробітникам зарплату наперед, плануємо виплачувати бонуси пізніше.
Швидко організували проєкт “АП прихисток” — це наша база даних, куди співробітники, які мали житло в безпечних регіонах (вони були сконцентровані переважно біля наших підприємств в західних та центральних областях України), внесли інформацію про те, скільки людей вони можуть прийняти. А інші співробітники, які потребували житла та хотіли евакуюватися, швидко зв’язувалися з господарями. Таким чином наші люди змогли швидко переїхати в безпечні місця та мати місце роботи. COVID-19 нас підготував до віддаленої роботи, але для людей, які звикли кудись приходити на роботу, це було важливо.
Допомога в період війни
Від початку війни наша компанія передала на потреби ЗСУ:
Як війна змусила компанію трансформуватися
Наша компанія трансформується — це навіть відобразилося на нашому корпоративному символі китові, ми його перефарбували у блакитно-жовтий.
Швидко заснували благодійний фонд “Агропросперіс”, який офіційно зареєстрований і вже працює. Він почав працювати ще до реєстрації, оскільки перший внесок зробила сама компанія у розмірі 150 000$. Благодійний фонд створено з метою надання термінової гуманітарної допомоги людям, які постраждали внаслідок війни рф проти України, які проживають в регіонах діяльності групи компаній.
Головна мета фонду — збереження життя та здоров’я людей під час війни або посильне зменшення негативного впливу наслідків війни.
Додаткові цілі:
Благодійний фонд працює на людей з нашого найближчого кола: місцеві громади, орендодавці, волонтерські організації, які знаходяться поруч.
Результати роботи фонду на сьогодні:
Як приймалося рішення створити благодійний фонд — компанія показала приклад, а співробітники активно долучилися, почали підтримувати. У закритій групі у Facebook ми почали відкрито писати історії про волонтерів, наші офіси перетворилися на польові кухні, жінки годували військовослужбовців, чоловіки доставляли продукцію. Але коли ми запустили такий активний флешмоб у Facebook, то дізналися, що наші люди по-різному допомагають: хтось проводить курси з надання домедичної допомоги, айтівці влаштовували домашні кінотеатри у бомбосховищах, хтось допомагає з евакуацією з точок бойових дій, хтось у себе вдома готує їжу, доставляє вантажі, рятує домашніх тварин.
Це потужний рух. У нас є офіс на Кіпрі, співробітники, які переїхали туди ще у 2021 році працювати за контрактом, підтримують нас: ходять на мітинги, проводять благодійні ярмарки. Ми про них також пишемо на нашій сторінці у Facebook.
Як працюємо з командами
Подивитися запис онлайн-зустрічі з часовими мітками для кожного спікера можна за посиланням.
Підписуйтесь на канал robota.ua в Youtube. Коментуйте, поширюйте відео у соцмережах, ставте вподобайки та тисніть на “дзвіночок”, щоб отримувати сповіщення про нові випуски.
Читайте більше за тегами: