Навчальний сертифікаційний семінар-практикум із методичною підтримкою

«Особливості взаємодії між співробітниками компанії у кризовий період.

Психологічна допомога на робочому місті»

Сертифікат «Підвищення кваліфікації менеджера по персоналу \ внутрішнього тренера » видається при проходженні всіх модулів програми та участі не менш ніж у 5 супервізійних групах.

Тривалість програми: теорія – 22 години, супервізія – 15 годин

Цільова аудиторія: співробітники служб персоналу на навчальних центрів компаній

Завдання проекту:

  • Надання якісної інформації про стресовий розлад та травму
  • Ознайомлення учасників із стрес- та травмо- специфічним інструментарієм в роботі психолога-практика, розмежування інструментарія на психотерапевтичний та «офісно-побутовий»
  • Практика застосування адекватного офісного інструментарію
  • Ознайомлення учасників із основними особливостями взаємодії з людьми, що належать до «кризової групи»
  • Надання методичної підтримки учасникам, орієнтованим на підготовку власного навчального проекту за тематикою семінару

Програма:

1 модуль (6 годин): «Нейробіологія травми, симптоматика стресових розладів. Перша психологічна допомога на робочому місті»

  • Гострий стресовий розлад , травма, ПТСР: відмінності та особливості перебігу
  • Як виглядає та як себе почуває травмована людина
  • Особливості функціонування організму при стресі та травмі
  • Перша психологічна допомога на робочому місці
  • Профілактика перенапруження на непорозумінь у спілкуванні з співробітником, що знаходиться у кризовому стані

2 модуль (4 години): «Особливості офісної взаємодії з вимушеними переселенцями. Побудова програми адаптації»

  • Що найбільше травмує при переселенні?
  • Базові послання від керівництва та колег до внутрішньо-переміщеної особи
  • Адаптаційні механізми та правила застосування їх при взаємодії з переселенцями

3 модуль (4 години): «АТО: взаємодія з військовими, що повернулися до цивільного життя»

  • Що таке «бойовий стрес»: особливості перебігу та карта проявів
  • Очікуваня бійця від повернення з війни та можливості реалізації цих очікувань в офісі
  • Очікування співробітників від співпраці з колегою-воїном: адекватність світосприйняття та шляхи порозуміння
  • Особливості спілкування з демобілізованим учасником АТО

4 модуль (4 години): «АТО: родини військових – практика психологічної підтримки»

  • Шляхи та методи підтримки родин загиблих та тих, що пропали без вісті
  • Особливості спілкування та взаємодії з членами родин мобілізованих
  • Особливості групової та індивідуальної роботи із співробітниками «критичної групи»: можливості та обмеження внутрішньокорпоративного формату

5 модуль (4 години): «Волонтерський рух і корпоративна культура Компанії: протиріччя, взаємодія, рішення»

  • Баланс особистого життя і роботи: діагностика та профілактика емоційного вигорання
  • Свідоме и не свідоме волонтерство:особливості перебігу станів
  • Активність волонтерської ролі співробітників та особливості взаємодії між активними волонтерами та іншими співробітниками офісу. Інструменті побудови консенсусу

Супервізійна група  Мета групи: забезпечити можливість професійного обговорення складних випадків взаємодії менеджера департаменту HR \ учбового центру із співробітниками «кризової групи» (внутрішні переселенці, воїни АТО, члени родин поранених та загиблих, etc) Теорія – особливості комунікації з представниками «кризової групи» (10% часу), практика – робота з випадками учасників групи (90% часу)

Тренер: Наталія Щербина – психолог, тренер соціально-психологічного тренінгу (СПТ), фасилітатор, бізнес-тренер.

Щербина

Спеціалізується на розвитку навичок ефективної взаємодії в ситуаціях, що потребують узгодження інтересів сторін (продаж, переговори, командна взаємодія, управління персоналом).

15-річний досвід роботи у розвитку вітчизняних і європейських компаній в якості внутрішнього тренера, керівника Навчального центру, директора з продажу, зовнішнього консультанта.

Член Психологічної  Кризової Служби, психолог Всеукраїнського центру по роботі з втратою «Родинне коло», тренер-консультант «Програми корпоративної психологічної підтримки» Європейської Бізнес Асоціації.

Щоб зареєструватись та взяти участь у семінарі , будь ласка, зв’яжіться з нами

Office: +380 (44) 496 0601 | Yulia.Krasnova@eba.com.ua
Fax: +380 44 496 0602 | Website: http://www.eba.com.ua