Про Budni
Наші продукти
Більшість людей сьогодні працюють в умовах гібридної або віддаленої роботи. Згідно зі звітом «Flex Report Q3 2024: гібридна та віддалена робота в цифрах», лише 31% компаній вимагають, щоб офісні працівники приходили на роботу на повний робочий день, порівняно з 49% у 2023 році. Для молодих працівників, які тільки починають свій професійний шлях у віддаленому режимі, цей перехід від навчання до роботи може бути непростим. З огляду на цю реальність, якщо сьогоднішні керівники хочуть мати найкращих майбутніх лідерів, вони повинні підтримувати і направляти їх, допомагаючи відчувати зв’язок, цінність і готовність досягати успіху.
Розглянемо 4 перевірені стратегії для прискорення навчання та розвитку молодих віддалених працівників.
Оновіть програми адаптації, щоб прискорити процес навчання
Процес навчання молодих віддалених фахівців в межах компанії може зайняти більше часу, адже їм важче зрозуміти процеси, приймати рішення і знайти найефективніші способи виконання завдань. Крім того, віддаленим працівникам може бути складно звертатися із запитаннями до колег, з якими вони не знайомі. Знання та найкращі практики засвоюються поступово і звично, коли всі працівники знаходяться в одному місці, але цей процес значно ускладнюється, коли вони працюють віддалено.
Рішення полягає в тому, щоб забезпечити більш комплексний онбординг для нових віддалених співробітників. Він повинен виходити за рамки базових речей, пропонуючи поглиблене знайомство з культурою, цінностями та робочими процесами компанії, а також надаючи доступ до необхідних інструментів і ресурсів. Для початку компаніям з великою кількістю віддалених працівників потрібно оцінити наявні практики адаптації, щоб виявити сфери, які потребують вдосконалення.
Удосконалюючи таким чином програми адаптації, компанії можуть гарантувати, що нові віддалені працівники будуть добре підготовлені для безперешкодної інтеграції та ефективної роботи з самого початку.
Запропонуйте динамічні системи управління знаннями
Пошук інституційних знань може бути поширеним викликом для нових віддалених працівників. Однак завдяки централізованій системі керування контентом (CMS) нові працівники можуть отримати знання та відповіді, які їм потрібні в даний момент. Вона допоможе новим віддаленим працівникам легко знаходити, ділитися та надавати відповідну інформацію. CMS також повинна легко інтегруватися з наявними інструментами і підтримувати спільне навчання. Пропонуючи легкий доступ до знань, навчальні лідери можуть ефективніше підвищувати кваліфікацію молодих віддалених працівників.
CMS також повинна включати вдосконалені пошукові функції на основі штучного інтелекту, щоб молоді віддалені працівники могли швидко знаходити відповіді на свої запитання, краще розуміти свої ролі та легше інтегруватися у свої команди. Щоб втілити це в життя, компанії повинні заохочувати досвідчених фахівців до постійного документування нових знань, щоб допомогти бізнесу підтримувати динамічну та актуальну базу знань.
Забезпечте доступ до високоефективних тренінгів з розвитку soft skills
Багато молодих працівників можуть відчувати труднощі з розвитком критично важливих комунікативних та міжособистісних навичок, які є необхідними для успішної професійної кар’єри. Комунікативні та соціальні навички є ключем до успіху, особливо на керівних посадах. У порівнянні з особистою зустріччю, розвивати і відточувати ці навички віддалено може бути важче.
Надання молодим віддаленим працівникам доступу до тренінгів з розвитку soft skills, може мати важливе значення для їхнього професійного розвитку. Тренінги з розвитку soft skills стали більш складними та захопливими з появою симуляцій на основі штучного інтелекту, які забезпечують інтерактивне середовище, де молоді працівники можуть практикувати та вдосконалювати свої комунікативні навички в реалістичних сценаріях. Ці симуляції пропонують миттєвий зворотний зв’язок і можливість повторювати вправи, поки не буде досягнуто майстерності.
Краща підготовка менеджерів, які керують віддаленими працівниками
Менеджер є найважливішою сполучною ланкою між віддаленими працівниками та компанією. Навчання допоможе менеджерам засвоїти важливість регулярних перевірок та оновлень, щоб тримати віддалених працівників в курсі подій та залучати їх до роботи. Компанії повинні навчати менеджерів, як зміцнювати довіру через прозорість, надійність та емпатію, а також визнавати досягнення віддалених працівників. Завдяки навчанню менеджери можуть почуватися впевненіше, відстежуючи прогрес, надаючи конструктивний зворотний зв’язок і створюючи відчуття команди для молодих віддалених працівників.
Оскільки бізнес-процеси стають дедалі складнішими, потреба у здібних, далекоглядних лідерах зростає. Потрібно забезпечити молодих віддалених працівників ресурсами, потрібними для розвитку навичок, необхідних для досягнення успіху. Усунення цієї прогалини в розвитку має вирішальне значення, оскільки наше майбутнє залежить від виховання лідерів, здатних ефективно долати ці виклики.
Читайте ще: Комунікація між керівником і працівником: огляд типових пасток