Про Budni
Наші продукти
87% бізнесів уже зіткнулися з нестачею HR-компетенцій або зіткнуться з цим протягом найближчих 5 років — говоримо про розрив між тим, що ми вміємо, та тим, що мали б вміти, спираючись на дані та цифри від Academy to Innovate HR.
23% організацій вже бачать проблематичний дефіцит скілів у сфері управління персоналом і талантами. І саме технологічні тенденції є однією з ключових рушійних сил майбутньої глобальної кризи кадрових навичок.
Вас не замінить машина в найближчі 10 років, проте 30% ваших завдань уже можна автоматизувати. І говорить це про те, що так чи інакше у вашій роботі відбудуться масштабні зміни. Повторювані адміністративні завдання зникнуть, звільнивши місце для нових видів діяльності, які можуть збільшити реальну цінність компаній. Але як?
Досвід співробітників: HR повністю трансформується
Розвиток автоматизації, безперервна конкуренція за таланти та принципово нові відносини між організаціями та співробітниками змінюють HR-сферу — деякі компанії сьогодні навіть не мають відділу кадрів.
Натомість вони мають команду Employee Experience. І причина цього полягає в тому, що відмінний досвід співробітників (EX) є не тільки важливим для персоналу — він справді впливає на бізнес.
І це підтверджує статистика: з 2014 року кількість посад, пов’язаних із досвідом роботи співробітників, зросла на 240% (LinkedIn 2020 Global Talent Trends).
Майбутнє HR: зростання досвіду співробітників
Організації інвестують в EX, щоб збільшити утримання співробітників (77%), підвищити продуктивність (75%) і залучити більше кандидатів (29%). І це працює.
Компанії, які отримали високу оцінку за наявність цілеспрямованої місії, мають на 49% нижчий рівень плинності кадрів, тоді як компанії, які отримали високі оцінки за гнучкі умови роботи, мають на 137% вищі показники зростання чисельності персоналу.
Тому не очікуйте, що перехід до Employee Experience сповільниться.
Досвід співробітників охоплює багато сфер, які також охоплює традиційний HR, як-от винагороди, пільги, навчання та розвиток, але також зосереджується на наданні працівникам потрібних інструментів і технологій та на спрощенні адміністративних процесів. Для досягнення успіху тут необхідні сильні навички цифрового управління кадрами. Крім того, є невикористаний потенціал HR-аналітики.
Дані HR-аналітики
Дані та аналітика трансформували інші бізнес-дисципліни, і це також починає викликати хвилю змін у HR. Уже маємо багато переконливих прикладів:
Аргументи на користь більш орієнтованого на дані підходу до управління персоналом очевидні. Але є щось, що заважає більшості компаній скористатися перевагами цієї нової галузі — і це розрив навичок.
За останні 5 років кількість HR-фахівців, які володіють навичками аналізу даних, зросла на 242% (Linkedin 2020 Global Talent Trends).
А ці можливості точно варто використовувати.
Як спеціаліст з управління персоналом, є велика ймовірність, що ви не думаєте про цифрові технології в першу чергу. І ви, ймовірно, також не є експертом зі статистики. Але це не повинно бути перешкодою.
Організації намагаються подолати розрив у навичках, наймаючи нові таланти. Але ще важливіше перекваліфікувати наявних людей, щоб вони були готові до виконання нових обов’язків, включаючи цифрову трансформацію HR.
Дослідження показують, що поглиблений аналіз даних і математичні навички є одними з трьох ключових пріоритетів для програм перепідготовки. 23% компаній зазначають, що програми перекваліфікації також зосереджені на базових цифрових навичках.
Так, аналітика даних — це сфера бізнесу номер один, яка потребує усунення потенційних прогалин у навичках. І ваші конкуренти починають звертати на це увагу.
LinkedIn повідомляє про збільшення кількості HR-фахівців із навичками аналізу даних на 242% за останні 5 років. Це чудова новина для HR. І ось чому.
HR змінюється, як і його позиція в бізнесі, особливо якщо вдасться подолати розрив у скілах і розвинути потрібні компетенції. Ці чотири компоненти можуть перетворити HR з реактивного постачальника послуг на проактивний рушій бізнесу й ефективності.
Керований бізнесом. HR не існує у вакуумі. Ми повинні бути зосередженими на бізнесі: робити те, що корисно для бізнесу, підтримувати цілі та розуміти, як говорити мовою бізнесу.
Керований даними. Усе в сучасному бізнесі базується на даних. HR-спеціаліст повинен мати правильне мислення та навички, щоб аналізувати й інтерпретувати дані та ухвалювати стратегічні рішення на основі доказів.
Керований співробітниками. HR має й надалі бути зосередженим на співробітниках, впроваджуючи те, що є правильним і корисним для працівників. HR є для того, щоб підтримувати їх, піклуватися про них і розширяти їхні можливості.
Цифровий активатор. HR має вміти ефективно використовувати технології для досягнення своїх цілей (і цілей бізнесу). Це означає вибір і розробку правильних рішень, а також вміння працювати з цифровими технологіями.
Але що це означає для вашого набору HR-навичок?
Розвиваючи ці цифрові HR-навички (або деякі з них), ви опинитеся на крок попереду у цифровій трансформації HR — і допоможете HR нарешті здобути стратегічну позицію.
Удосконалюйте свою ділову хватку
Станьте більш орієнтованими на дані
Станьте більш обізнаними в цифрових технологіях
Покращення досвіду співробітників
Читайте ще: Як обрати освітній курс? 5 способів перевірити, наскільки якісним буде ваше навчання