Про Budni
Наші продукти
Кіра П’ятецька,
рекрутер Ardis GroupСучасний ринок праці України – новий виклик для багатьох HR-менеджерів. Усіх нас хвилюють схожі запитання:
Ardis Group – імпортер і виробник сиру з 20-річним досвідом роботи на ринку. Кількість співробітників усіх підрозділів – 200+ осіб. Поділюся досвідом проведення нетривіального Дня відкритих дверей «Школа майбутніх лідерів», який показав гарний результат.
Перед тим як складати програму, команда проєкту розробила перелік критеріїв, за якими ми відбиратимемо тих, хто потрапить на захід. Виділили низку ключових компетенцій, що високо цінуються в нашій компанії, всю програму та активності підлаштовували саме під них:
Усі активності Дня відкритих дверей було підлаштовано під цей перелік.
Ми запакували звичайний День відкритих дверей у цілий проєкт під назвою «Школа майбутніх лідерів» із насиченою програмою, лекціями від лідерів усіх департаментів компанії, майстер-класами, бізнес-грою та запрошеним бізнес-тренером із відомої бізнес-школи.
Ми не хотіли просто запросити студентів і провести їм екскурсію офісом – цим уже нікого не здивуєш. Адже молоді фахівці зараз дуже вимогливі, і не лише ми їх обираємо, а й вони нас також, як майбутнього роботодавця.
Команда проекту подбала, щоб програма була не тільки корисною, а й утримувала увагу та інтерес студентів протягом двох днів.
У перервах на учасників чекали різноманітні сирні частування, щоб залучити їх до теми сиру ще більше.
Читайте ще: 6 способів підтримати працівників-батьків: поради Harvard Business Review
Що потрібно зробити, щоб про вас дізналися?
Зараз 6 учасників пройшли всі етапи відбору і готуються до першого дня стажування в компанії, яке ось-ось почнеться.
При розподілі стажерів за департаментами для нас важливо було виявити їхню потребу в розвитку, в якій сфері їм цікаво було б продовжити свій професійний шлях. Тоді стажер максимально прокачує свої навички та отримує реальний досвід у тій сфері, яка йому цікава, а компанія — максимально мотивованого співробітника.
Напрями, в яких молоді спеціалісти стажуватимуться:
Стажери працюватимуть із реальними проектами компанії. У кожного буде свій наставник, який його скеровуватиме і даватиме можливість навчатися у процесі роботи. Їхня кінцева мета — отримати роботу в компанії з офіційним працевлаштуванням і подальшим розвитком.
Читайте ще: Як допомогти команді керувати емоціями: поради Forbes
Щоб залучити якнайбільше проактивної молоді, необхідно включати до програми не лише лекції, а й практичні завдання, бізнес-ігри, інтерактиви. У якості гейміфікації наша команда використала спеціальну валюту «cheese coin», яку можна було отримувати за активну участь протягом двох днів та обмінювати на сирні подарунки.
При організації таких заходів важливо орієнтуватися на те, для кого ми їх проводимо, і яку цінність вони дадуть насамперед учасникам.
А ще – спілкування з активними, розумними та амбітними людьми з палаючими очима та незручні питання, які вони задають топ-менеджменту, дає зрозуміти те, що світ не стоїть на місці, і нам усім потрібно бігти ще з більшою швидкістю для досягнення цілей. Це мотивує.
Якщо ви хочете залучити на стажування талановитих молодих фахівців, проводьте не звичайні Дні відкритих дверей, а масштабні освітні проєкти, корисні як для учасників, так і для розвитку вашої компанії. Перевірено: вони окупляться на 100% завдяки свіжому та нестандартному погляду молодих кандидатів на всі бізнес-процеси та оригінальним рішенням, які в майбутньому точно виявляться прибутковими.
Читайте більше за тегами: