Про Budni
Наші продукти
Валерія Крамар,
Recruitment Team Lead HR-компанії UniSkillДля пошукача працевлаштування – це full time робота, за яку не платять. Написати резюме, відгукнутись на вакансії, чекати на відповідь, відвідувати співбесіди, чекати на фідбек… Тому часто кандидати залучають додаткові джерела пошуку. На які з них варто звернути увагу рекрутерам?
1. Facebook
Ця соціальна мережа пропонує багато можливостей як для пошукачів так і для рекрутерів: широкий нетворкінг стане в пригоді, якого б фахівця ви не шукали. Ось кілька корисних інструментів:
Читайте ще: Як відмовляти кандидату на посаду: 5 важливих правил
Крім Facebook, рекрутери часто використовують чати в месенджерах. Наприклад, є декілька чатів у Telegram, Viber та Skype, у яких HR-спеціалісти обговорюють ринок праці, діляться вакансіями та рекомендаціями інших кандидатів.
Їх можна знайти через пошук Google. Наприклад, за запитом «Telegram чати HR», можна знайти добірки відповідних чатів і каналів. Пошукач може завітати туди та знайти для себе вакансії і контакти рекрутерів, які допоможуть у пошуках роботи мрії. У Viber та Skype ситуація складніша – пошукача мають запросити інші учасники груп та чатів. Рекрутер може зробити це.
LinkedIn – це спеціалізована професійна мережа, створена для налагодження бізнес-контактів. Тут можна знайти профілі різноманітних спеціалістів, від головного бухгалтера агрокомпанії до CTO IT-стартапу. Ось кілька простих способів, за допомогою яких пошукачі звертають увагу на свій профіль.
У часи до пандемії я б писала про offline знайомства та нетворкінг. Але сьогодні, коли заходи часто обмежені і вся комунікація перейшла в online, у нас з’явилось безліч чудових аналогів. Один із них – Clubhouse: нова соціальна мережа, що останнім часом є центром уваги мільйонів людей. Уже зараз є кімнати, в яких HR-спеціалісти розповідають про вакансії, кандидати презентують себе та отримують зворотний зв’язок.
Крім того, існують кімнати, в яких збираються HR-спеціалісти для обговорення важливих і цікавих професійних тем. У багатьох рекрутерів у Clubhouse в описі профіля перелічені вакансії, над якими вони працюють. Тепер буквально кожен може легко сконтактувати з рекрутером, просто зайшовши в кімнату та піднявши руку. Звісно, в Clubhouse є обмеження – необхідний інвайт та iPhone. Та, можливо, ці обмеження скоро зникнуть.
Читайте ще: Продуктивний без контролю: 5 способів оцінити автономність кандидата на посаду
Під час пошуку роботи кандидати можуть звертатися в такі компанії. Співпраця з HR/рекрутинговими компаніями є плідною, оскільки:
Наприклад, під час пошуку інженера для клієнта ми в UniSkill проводили інтерв’ю з одним кандидатом. На жаль, а може і на щастя, щоб претендувати на посаду, йому бракувало досвіду. Але з дозволу кандидата ми залишили його резюме в базі. Згодом ми почали роботу над аналогічною вакансією для іншої компанії. Насамперед звернулися з пропозицією до цього кандидата.
Крім того, часто наймаюча компанія не може відкрито публікувати вакансію від свого імені, це конфіденційно. Знати про неї може тільки наймаючий менеджер та зовнішній рекрутер. Тому, підтримуючи контакти з HR/рекрутинговою компанією, пошукач може подивитися на ринок праці ширше і знайти цікаву вакансію значно швидше, причому в різних індустріях: інформаційних технологій, HR, маркетингу, логістики тощо.
Читайте більше за тегами: