Про Budni
Наші продукти
Крок від любові до ненависті все-таки менший, ніж навпаки. Зокрема, коли йдеться про відносини з працівниками: будувати їх важко, а зруйнувати можна блискавично. До вашої уваги шкідливі поради, які ліквідують мотивацію швидко та якісно – і підказки для тих, хто все-таки готовий діяти інакше.
Антипорада 1. Кричіть на співробітників
Чим голосніше, тим краще. Перекладайте на них свій гнів, проблеми та поганий настрій. Існують керівники, які вважають: поки на підлеглого не підвищиш голос – діла не буде. Якщо потрібно прискорити процес та покращити ефективність роботи, можна і прикрикнути. Принизити, образити (оптимально – в присутності колег). І яка різниця, що в цей момент відчуває співробітник? Головне – висловитись, тоді стане легше.
Альтернатива для тих, кому все-таки ще потрібні люди в команді:
Якщо ваше головне завдання – зберегти обличчя перед клієнтом, варто зробити все, щоб він залишився задоволеним. Без виключень. А отже, дозволяйте принижувати під час спілкування своїх співробітників, використовувати їх як емоційну боксерську грушу. Навіть якщо клієнт неправий – він все одно правий. Правда, згодом люди, яких навчили такому девізу, зненавидять свою професію, колег, компанію. Такий побічний ефект.
Якщо ж ви все-таки турбуєтеся про своїх співробітників, варто:
Читайте ще: С сапогами ли сапожники? Итоги исследования удовлетворенности HR-ов
Наполягайте на втіленні в життя нереальних планів та завдань. У приватних розмовах між працівниками часто можна почути: вони роблять щось, не знаючи навіщо, а також відчувають, що це нікому не потрібно. Керівництво дало завдання, а те, як воно втілюватиметься в життя, – нікого не цікавить. Встановлюють дедлайн і чекають на ідеальний готовий результат.
Щоб уникнути проблем, слід:
Якщо співробітник побачив можливість щось удосконалити, йому буде складно продовжувати працювати за старою схемою. Можна спробувати примусити робити все так, як було раніше, не прислухавшись до нових ідей. І отримати працівника-робота. Ви назавжди відіб’єте бажання генерувати ідеї, пропонувати, цікавитися процесами, якщо не дослухатиметеся до підлеглих.
Або краще:
Саме гарна нагода, адже скоро Хелловін, можна буде не купувати костюм для вечірки.
Насправді ж, якщо ваші підлеглі відчувають страх перед розмовою, зустріччю з вами, – це велика проблема, її потрібно вирішувати. Страх – це не те, що мають відчувати підлеглі, щоб працювати продуктивно. Вас повинні поважати, а не боятися.
Тому:
Простий спосіб втратити довіру співробітника – обманути. Навмисно це відбулося чи ні – для підлеглого значення не має. Головне – факт. Як результат – ви або втрачаєте співробітника (він звільняється), або демотивуєте його, що обов’язково позначиться на роботі.
Альтернатива:
Є тип керівників, які вважають, що підлеглі їх повинні розуміти з напівслова, а краще – з напівпогляду. Проте така позиція вкрай негативно вплине на якість спілкування, ведення робочих переговорів, результат у цілому. Співробітники не телепати, і не всі розуміють натяки.
Тому варто:
Якщо хочете розвинути у співробітника відчуття несправедливості – заплатіть за одну і ту ж роботу різну заробітну плату. Хочете ви того чи ні, колеги спілкуються між собою, діляться особистим (і своїми зарплатами теж).
Ліпше:
Читайте ще: Бренд роботодавця в соцмережах: 7 правил та безліч підказок
Помилково думати, що якщо співробітник сам не приходить з проханням підвищити заробітну плату, то його все влаштовує. Дехто роками покірно мовчить, боячись натякнути керівництву. А дехто час від часу шантажує звільненням, якщо проігнорують таке прохання. Це не означає, що одні хороші – бо мовчать, а інші погані – бо висловлюються. Але потрібно навчитися домовлятися з усіма.
А тому:
Не варто підвищувати зарплату тільки після того, як співробітник натякнув, що йде. По-перше, працівник, якого утримали, через деякий час починає думати, скільки за весь цей час, що його недооцінювали, він міг би заробити. Може продовжувати шантажувати своїм звільненням, очікуючи чергового підвищення зарплати, вважати це нормою. По-друге, чим більше часу проходить, тим сильніше співробітник відчуває незадоволеність, розчарування. Адже, можливо, в іншій компанії він міг би себе реалізувати краще, а так вийшло, що через гроші залишився на старому місці роботи та забув про розвиток.
Ви ж не нянька, правда?
Насправді ж начальники, байдужі до своїх співробітників, демотивують та провокують їх на звільнення. Неможливо працювати вісім годин на день (або більше) пліч-о-пліч із тим, кому нецікаве все, крім вашої продуктивності.
Краще:
Читайте більше за тегами: