Про Budni
Наші продукти
Сергій Родінов,
співвласник івент-агенції ROCKETS
та засновник Академії Івент МенеджментуЩе на початку карантину, коли ми всі сподівались на його стрімке завершення, онлайн-формат івентів здавався нам чимось тимчасовим. Та озирніться тепер навколо: постійні zoom-наради, онлайн-зустрічі замість відряджень до інших міст країни, віртуальні конференції та навіть VR-концерти – всі ці речі вже сприймаються як щось повсякденне.
Зовсім скоро ледь не найголовніше свято для багатьох компаній – новорічний корпоратив. Нагадаю, що крім просто веселої вечірки цей івент виконує важливі бізнес-завдання:
Наразі ми переживаємо не найкращу карантинну ситуацію: відміна адаптивного карантину, заборона на масові івенти, збори більше ніж 20 осіб, розважальні заходи в ресторанах; введення карантину вихідного дня та інші невтішні обмежувальні заходи. Що робити в ситуації, коли ви розумієте, що корпоратив потрібен, але організовувати його в офлайні ви не готові?
Відповідь є.
Читайте ще: 7 концепцій тімбілдингів, що «увімкнуть» вашу команду в офлайн
Здається, що це щось дуже нереальне, але якщо знати основні правила проведення онлайн-заходів, то у вас все вийде круто та ефективно.
Ділюся з вами порадами та нюансами, які варто пам’ятати при організації онлайн-корпоративу:
Читайте ще: Івенти під час карантину: як проводити, щоб не потрапити в халепу?
Бізнес-частина:
Перерви: дайте колегам можливість ненадовго відходити від моніторів, не пропускаючи контент, продумайте сценарій ставлячи себе на місце спостерігаючих, або ж зверніться до професійного сценариста онлайн-заходів.
Розважальна частина:
І це, звичайно ж, не все. Варіантів наповнення заходу набагато більше, все залежить від бюджету та завдань, які ви перед собою ставите.
Популярним є також гібридний формат – це мікс онлайну та офлайну. Наприклад, у вас великий штат, і ви не можете зібрати всіх разом в якомусь закладі, адже це заборонено. Ми проводили опитування серед клієнтів, і більшість із тих, хто працює віддалено, відповіли, що вони дуже скучили за колегами. І були б раді зібратися офлайн хоча б окремими командами чи відділами.
В такому разі ви організовуєте міні-корпоративи для невеликих груп, а основна дія проходить онлайн. Але всі дивляться трансляцію не з домівок, а у колі своїх колег.
«Онлайн-корпоратив: проводити не можна пропустити», – кому поставте самі. Але я б не пропускав. Адже це чудова можливість нагадати своїм колегам, що ви – крута команда та просто хоч трішечки відпочити від усіх сюрпризів, що «подарував» нам 2020-й рік. Тож проводьте, не забувайте про правила, якими я з вами поділився вище, і ваш онлайн-корпоратив буде просто вражаючим!
Читайте більше за тегами: