Про Budni
Наші продукти
Зимовий святковий період стає все ближче, а він завжди йде поруч із необхідністю обирати подарунки. І якщо з презентами для близьких все більш-менш зрозуміло, то з подарунками для колег чи партнерів може бути важче. Виникають питання про те, чи на часі зараз витрачати гроші на це, коли є більш необхідні витрати та що подарувати, аби це виглядало доречно, гарно та принесло задоволення колезі або клієнту? Сьогодні шукатимемо на них відповіді.
Навіщо потрібні корпоративні подарунки?
Корпоративні подарунки — маркетинговий інструмент, який допомагає висловити вдячність за співпрацю клієнтам, партнерам, колегам, підтримує впізнаваність бренду, лояльність до компанії та дає щось більше, ніж фінансові компенсації.
З початком війни компанії у своїй більшості відмовилися від корпоративних подарунків. Комусь може здатися, що дарувати щось у кризові часи недоречно, проте навпаки зараз такий прояв уваги і турботи актуальний як ніколи.
Що вам дають подарунки в робочому середовищі?
За різноманіття пропозицій важко визначитися з подарунком для колег чи партнерів, але є декілька критеріїв, які потрібно врахувати, щоб цей вибір був простішим.
Бюджет
Корпоративні подарунки мають виглядати як невелика приємність, а не як хабар. Тому тут важливо окреслити межі бюджету та не виходити за нього. Часто у компаніях є корпоративні правила, які стосуються подарунків, а саме — того, яку суму можна витратити, щоб це не було підкупом.
Цільова аудиторія
Визначте, для кого ви даруєте та чим цікавиться ця людина чи група людей. Добре, коли подарунок відповідає інтересам колеги чи партнера, їх переконанням та стилю.
Практичність
Краще обрати подарунок, який буде приносити користь. Адже безглузда статуетка новорічного гнома, можливо, і сподобається колезі, але ніяк не вирізнить вас серед інших дарувальників. А от якщо подарувати клієнту навіть блокнот із вашим корпоративним написом, то він стане в пригоді і щоразу нагадуватиме про вашу компанію.
Унікальність
Це може бути важче, аніж записник і ручка, проте принесе набагато більше користі. Якщо ви продумуєте ексклюзивний подарунок, якого немає в масовому виробництві, то точно запамʼятаєтеся тому, хто його отримає.
Відповідність сезону
Якщо ви привʼязуєте подарунок до календарного свята, то він повинен йому відповідати. До прикладу, на Новий рік не дарувати стакан для прохолодних напоїв чи кепку.
Серед подарунків, які відповідають вище перерахованим критеріям, можуть бути:
Головне — підходьте до вибору подарунка з душею і ви точно не залишите своїх колег і партнерів байдужими.
Тетяна Ковальчук, авторка медіаплатформи budni
Читайте ще: Як «прокачати» тіло і командний дух: переваги корпоративних тренувань у спортхабах ЕБШ