Про Budni
Наші продукти
Якщо ви керівник, вам необхідно бути готовим та мати бажання отримати будь-які конструктивні відгуки від ваших співробітників.
За даними дослідження Gallup, 70% працівників не отримують достатньої кількості спілкування з керівництвом. З цієї причини фахівці не розуміють, наскільки вони ефективні, втрачають залученість, а з часом – зацікавленість та продуктивність. Важливі питання та виробничі проблеми замовчуються.
Розгляньмо чотири найбільш актуальні причини, чому працівники не комунікують зі своїм менеджером.
1. “Боюсь говорити”
Будьте відкритими щодо отримання зворотного зв’язку, навіть якщо це негативний відгук або критика. Треба пам’ятати, що будь-який інший погляд на робочу проблему може відкрити нові шляхи її вирішення та розвитку. Для співробітників важливо знати, що вони можуть звернутися до вас із будь-яким питанням.
2. “Відгуки будуть сприйматись як особисті скарги”
Лідери – це теж люди, які іноді помиляються. Питання лише в тому, хто як визнає і сприймає свої помилки.
Навіть якщо ви отримали негативний відгук, не поспішайте заперечувати та закінчувати бесіду. Намагайтесь відокремити індивідуальні реакції від робочого питання. Спробуйте уважно вислухати аби зрозуміти, що саме до вас намагаються донести, ставте уточнюючі питання. Попросіть надати конкретні приклади. Залишайтесь відкритим та ввічливим. Візьміть паузу для осмислення звернення і поверніться через деякий час із відповіддю. Головне – це вміти слухати та ставити питання.
3. “Не відчуваю довіру”
Обов’язково потрібно враховувати, що прозорість є невід’ємним елементом робочої взаємодії між керівником і співробітником, особливо в той час, коли віддалена робота швидко стає нормою.
Безперервний контроль роботи команди може сприйматись негативно. Коли працівники відчувають, що їм довіряють, збільшується продуктивність та рівень залученості.
Читайте ще: Зворотний зв’язок. Як отримати користь, а не шкоду: 5 кроків
4. “Мав негативний досвід отримання зворотного зв’язку”
Дослідження показують, що відсутність конструктивного зворотного зв’язку призводить до стресу, кризи визнання, професійного вигорання. Керівник є рольовою моделлю і своїм прикладом повинен демонструвати моделі ефективної комунікації. Існує кілька обов’язкових правил, які необхідно враховувати, готуючись до зустрічі з працівником:
Поганий приклад: “Сергію, хочу дати зворотний зв’язок щодо останнього проекту. Заходь до мого кабінету”.
Гарний приклад: “Сергію, хочу дати зворотний зв’язок щодо останнього проекту. Пропоную завтра зустрітись о 10 годині. Тобі буде зручно?”
Поганий приклад: “Колеги, всі молодці, проект виконали вчасно. Хоча не обійшлось без помилок. Ось, наприклад, Євген…”
Гарний приклад: “Колеги, ви виконали роботу добре, проект підготували вчасно. Запрошення на індивідуальні зустрічі щодо детального зворотного зв’язку надішлю сьогодні”
Поганий приклад: “Ти не зміг впоратися з цим завданням. Мені дуже прикро, що так вийшло”
Гарний приклад: “Тобі поки що важко виконувати такі завдання, ще недостатньо досвіду та практики. Наступної ітерації спробуємо ще, я допоможу”
Зворотний зв’язок – це інформація про дії іншої людини, яка має на меті вплинути на поведінку задля досягнення кращого результату. Фідбек працює в обидва боки. Це важливий інструмент для розвитку співробітників і побудови відкритої, прозорої та міцної корпоративної культури в компанії.
Статтю підготували фахівці рекрутингової компанії A-HR
Читайте ще: Як дати зворотний зв’язок колезі і не почати Третю світову
Читайте більше за тегами: