Організаційний психолог поділився правилами надсилання та отримання електронних листів на роботі, стверджуючи, що електронні листи можуть бути «шкідливими» для здоровʼя, якщо ви не дотримуєтеся певних правил.

Колись офісні працівники закінчували роботу о 18:00, йшли додому і не думали про свою роботу. Але в технологічно розвинену епоху, в яку ми живемо, колеги завжди на відстані одного натискання кнопки в електронній пошті, чаті або Whatsapp.

Досить часто наразі працівники отримують електронні листи після закінчення робочого дня та відчувають потребу відповідати на них у будь-який час. Але, на думку експерта, це може бути «шкідливим» для здоровʼя, і працівники самі повинні встановлювати чіткі межі.

Професор сер Кері Купер, організаційний психолог з Манчестерського університету, поділився з The Mirror своїми думками про те, що можна і що не можна робити з робочими електронними листами, і, зокрема, виділив два правила, які будуть корисними для кожного.

Він сказав: «Електронні листи є другою причиною, яка призводить до стресу та проблем з психічним здоровʼям на робочому місці, після поганого боса або лінійного керівника.

Національний форум з питань здоровʼя та добробуту на роботі виявив, що електронні листи насправді шкодять здоровʼю людей. Існує багато доказів цього у дослідницькій галузі, яка називається технострес.

Тому є певні правила користування електронною поштою.

Перше правило – не надсилайте електронні листи у неробочий час без крайньої потреби, тому що це негативно впливає і на вас.

Очевидно, що можуть бути речі, які залежать від часу, але якщо ви можете, то намагайтеся працювати з 9:00 до 18:00, а не вночі і не на вихідних».

Далі експерт поділився другим правилом, яке стосується людей, що отримують ваші повідомлення.

Друге правило – не ставте у копію своїх листів велику кількість адресатів, надсилаючи повідомлення основному адресату.

Цієї помилки припускаються багато людей вони надсилають повідомлення багатьом адресатам (крім основного), вважаючи, що вони мають знати ту чи іншу інформацію. Але це означає, що інші люди постійно отримують всі ці повідомлення про речі, які їм насправді не потрібно знати.

Винятком з першого правила може бути той, хто працює за гнучким графіком і змушений працювати вечорами або на вихідних, щоб більше часу проводити вдень із сім’єю.

Однак професор все ж рекомендує уникати надсилання електронних листів тим, хто не працює в цей час, і натомість планувати надсилання листів на той час, коли ця людина буде онлайн це може бути, наприклад, наступний ранок.

Експерт також закликає працівників не надсилати електронні листи колегам у пʼятницю після обіду. Він стверджує, якщо лист може почекати до понеділка, то залиште його до понеділка.

Також він радить надсилати повідомлення про те, що ви не працюєте в офісі на вихідних, а не тільки тоді, коли їдете у відпустку.

Професор Купер додає: «Якщо ви дотримуєтесь цих правил, це означає, що інші люди не будуть так з вами поводитись».

Читайте ще: Від факапу до звільнення — один крок. Як розповісти начальнику про свою помилку і працювати далі?