Про Budni
Наші продукти
Що вам насамперед спадає на думку, коли йдеться про обов’язки рекрутера? Мабуть, щось на кшталт процесу найму персоналу? Однак за цією професією стоїть більше – допомогти людям і компаніям максимально реалізувати їхній потенціал. Як нові технології можуть сприяти цьому та про які тенденції слід знати, аби залишатися лідером у своїй галузі? Спробуймо розібратися разом. Своїм баченням у статті ділиться Крістін Кейнер, директор з управління талантами SAP Middle Eastern Europe.
1. Станьте бренд-амбасадором компанії
Сучасний рекрутер має розуміти, що він є представником компанії в багатьох аспектах її діяльності – сповідувати й презентувати її цінності та просувати бренд компанії як усередині, так і зовні. При цьому важливо професійно розвиватися та паралельно застосовувати новітні digital-рішення у своїй діяльності.
Завдяки новітнім цифровим рішенням процес наймання із серії ручних, не поєднаних кроків перетворюється на прозоре партнерство між компанією та рекрутером. Наймання відбувається швидше та потребує меншої кількості людських ресурсів. Та з’являється більше часу на творчі аспекти при підборі кадрів.
Важливим фактором успіху рекрутера є його навички спілкування. Передусім це необхідно для ведення переговорів. Потрібно вміти створювати довірливі взаємини та продуктивну комунікацію, з одного боку з кандидатами, з іншого – з менеджерами-замовниками. Після комунікації з представником команди HR-відділу кандидати оцінюють, чи близька їм місія компанії та наскільки цінності цієї організації відповідають їхнім. Рекрутер завжди має мотивувати, незалежно – це офіційний лист чи особиста розмова, а кожна його думка повинна бути змістовною й чіткою.
Читайте ще: 10 ошибок интервьюера, которые отпугивают кандидатов
2. Розширте джерела для збору інформації
Рекрутер завжди має бути поінформований про ринок потенційних кандидатів. Зважаючи на конкуренцію, спеціаліст з найму має глибоко дослідити ринок, щоб зібрати власний пул талановитих кандидатів. Для збору необхідної інформації корисні не лише сайти, де безпосередньо розміщують резюме, а й особисті сторінки кандидатів у соцмережах (LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter тощо).
Ефективність найму найкращих працівників залежить від умінь рекрутера створювати й керувати мережею внутрішніх і зовнішніх контактів. Слід добре розбиратися в інноваційних цифрових рішеннях і загальній кон’юнктурі, а ще – розуміти бізнес та його стратегії.
Читайте ще: Модель STAR: как оценить опыт кандидата на интервью
3. Використовуйте технології
Працювати більш ефективно та приймати більш надійні й об’єктивні рішення дозволяють сучасні технології. Застосування ІТ-інструментів покращує роботу HR-відділу та всієї компанії загалом. Передусім це економить ресурси й позитивно впливає на ефективне виконання звичних процесів HR, а способи для залучення талановитих спеціалістів і розуміння їхніх потреб робить більш дієвими. Наприклад, міжнародна енергетична компанія Uniper, персонал якої налічує 13 000 осіб по всьому світу, перенесла у хмарне рішення усі свої HR-процеси: від процесу найму до визначення цілей кожного працівника, напрямку його розвитку й навчання. Це посприяло збільшенню продуктивності HR-відділу майже вдвічі.
Нині технології штучного інтелекту здатні вирішувати чимало робочих завдань. Приміром, більш точно й набагато швидше зібрати аналітичні дані, зробити звіти й прийняти відповідні рішення. Проте не варто забувати про особистісні якості працівників – серед конкурентних переваг завжди переважатимуть унікальні людські навички: емпатія, соціальний та емоційний інтелект, креативність. Тож аби досягти найкращих результатів, рекрутерам слід допомагати талантам і компаніям утворювати взаємовигідну співпрацю, поєднуючи людський професіоналізм із інноваціями.
Читайте більше за тегами: