Про Budni
Наші продукти
Найбільш стійкі до кризових періодів команди, які здатні швидко адаптуватися до нової ситуації, побачити в ній можливості та підтримати тих, хто цього потребує.
У Nestlе впевнені, що важлива умова подолання кризи в бізнесі – безпека та стабільність працівників, партнерів та споживачів. Саме тому першим пріоритетом компанії стала безпека співробітників. Другим – забезпечення потреб споживачів. Це означає гарантію безперебійного виробництва продуктів високої якості та їхню постійну наявність на полицях. Третім пріоритетом було визначено соціальну відповідальність компанії та підтримку громад і суспільства. Усе це в комплексі дозволило продовжити розвиток Nestle в Україні, а також проявити турботу та відповідальність перед командою та суспільством.
На початку карантину менеджмент компанії створив антикризовий комітет, щоб спланувати превентивні заходи захисту команди та попередити можливі ризики. Зокрема, важливо було отримати консультації лікарів, аби скласти дієвий алгоритм реагування на нову ситуацію.
Компанія Nestle завжди застосовує високі стандарти для роботи з харчовими продуктами і дбає про захист здоров’я та безпеку працівників. Для боротьби з ризиками, створеними поширенням коронавірусу, на всіх об’єктах впровадили додаткові заходи безпеки.
Працівників забезпечили засобами індивідуального захисту з перших днів пандемії. Розробили нові правила руху територією підприємств – логістику було налагоджено так, аби працівники різних цехів не контактували між собою.
Робітники забезпечені трансфером з дому до фабрики. Перед входом в автобус проводиться температурний скринінг, носіння маски та дезінфекція рук під час поїздки – є обов’язковими. Щоденно проводиться перевірка температури людей на вході та протягом робочих годин. Носіння масок, миття рук та використання дезінфікуючих засобів, дотримання правил соціальної дистанції в зонах спільного користування та роботи, а також регулярна й часта дезінфекція виробничих майданчиків – є обов’язковим правилом.
У Nestle і раніше тестували різноманітні опції роботи з дому та загалом були готові до змін. Під час карантину стало очевидно, що більшість офісних співробітників можуть працювати віддалено. Наприкінці травня відбулося повернення в офіс. Проте з дотриманням нових правил безпеки: команда розділена на дві групи, колеги забезпечені корпоративним транспортом, аби дістатися до офісу. Проводиться температурний скринінг, обов’язкові маски в зонах спільного користування. Кількість особистих офлайн-зустрічей досі обмежена. В офісі створені умови, які дозволяють співробітникам не гуртуватися в приміщеннях та дбати про безпеку один одного.
«Нашим пріоритетом є безпека наших співробітників, тому ми запровадили низку додаткових заходів зі створення безпечних умов праці, а також приділяємо велику увагу комунікації – важливо підтримувати зв’язок зі співробітниками та надавати їм відчуття захищеності навіть під час пандемії. Ми продовжуємо розвиток наших колег в онлайн форматі для підвищення їх професійної експертизи, а щоб не втрачати ефект соціалізації, обміну досвідом, емоційну складову віртуального навчання, – додаємо елементи гейміфікації», – відзначає Наталія Філоненко директор з управління персоналом Nestle в Україні та Молдові.
У Nestle давно налагоджена система навчання працівників, зокрема, активно використовуються онлайн-формати. Під час карантину систему швидко адаптували, аби забезпечити працівників найактуальнішими знаннями й навичками, як для бізнесу, так і для персональної продуктивності, збереження здоров’я – фізичного та ментального.
Щоб допомагати людям зберігати енергію навіть у складні часи, компанія Nestle запустила тижневу онлайн-програму зі стрес-менеджменту, яка включала перевірку самопочуття, вправи для управління емоційним станом та фізичні практики й медитації.
Усім співробітникам запропонували долучитися до онлайн-програми Healthy Lives, яка присвячена розвитку проактивного ставлення до свого здоров’я і формуванню корисних звичок. Програма тривала 4 тижні та була сфокусована на фізичній активності, режимі дня, сні та здоровому харчуванні. Запровадили віртуальну зарядку з професійним фітнес-тренером та майстер-класи з раціонального харчування.
Співробітники вчилися керувати енергією, якісніше спати та відновлюватися, зокрема – з огляду на специфіку роботи, наприклад, якщо вона за змінами. Розбирали тему управління щастям, адже це одна з найголовніших умов здоров’я: бути налаштованим на позитив, попри зовнішні фактори.
У період карантину компанія не тільки зберегла всі ініціативи та програми, направлені на розвиток та підтримку українського суспільства, а й додала нові.
Nestle в Україні та Молдові вирішила допомогти медичним закладам країни, громадам та родинам, які цього потребують, виділивши на це 20 млн гривень. Зокрема, компанія передала більше 2 000 костюмів індивідуального захисту, окуляри та безконтактні термометри чотирьом львівським лікарням. Також разом з партнерами із благодійних фондів придбали критично важливе медичне обладнання для лікарень Харкова, Львова та Києва. А в партнерстві з благодійними організаціями, такими як Товариство Червоного Хреста та фонд «Тарілка», передали солодощі медикам 30 лікарень по всій Україні.
Ще одна соціальна ініціатива – підтримка людей похилого віку та родин, які потребують допомоги. Компанія передала близько 12 000 продуктових наборів, а також наборів із кормом для тварин, багатодітним родинам та людям похилого віку, зокрема, тим, які мають домашніх улюбленців. Ця ініціатива відбулася в співпраці з органами місцевої влади, обласними та районними закладами соціального захисту в різних регіонах.
«Компанія Nestle в Україні не могла залишатись осторонь у такий складний час боротьби з коронавірусом. Це проблема не лише України, але й загальносвітова. Ми віримо, що найбільшим нашим внеском на користь українського суспільства буде постійна підтримка місцевих громад та медичних закладів України. Ми готові підтримати тих, хто безутомно і повсякденно бореться з поширенням вірусу», – розповідає Володимир Співак, директор з корпоративних комунікацій та зв’язків з громадськістю Nestle в Україні та Молдові.
Також компанія розпочала ініціативу з підтримки ресторанного та кавового бізнесу #ЗавждиВідкритіДляВас – Nestle Professional запропонувала малим та середнім підприємцям, які працюють у форматі ресторану, кафе, кава-пойнту, скасування орендної плати за обладнання для приготування кави, а також безкоштовні набори кави та соусів, які полегшили підприємцям період повернення до активної роботи та дозволили зменшити втрати за час карантину. Загалом вдалося підтримати близько 400 підприємців. Це значні інвестиції, проте в Nestle розуміють, як важливо підтримати малий та середній бізнес – інакше економіка не зможе перезапуститися.
Фото надані компанією.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!
Читайте більше за тегами: