Про Budni
Наші продукти
19 травня у просторі ПроHR відбулась подія, присвячена емоційному інтелекту. Учасники – HR-менеджери, HRD, директори та власники бізнесу понад шістдесяти компаній – мали змогу розібратися у понятті Emotional Intelligence то його місці у житті і роботі.
Спікером майстер-класу виступила Олена Єлісєєва, сертифікований бізнес-тренер, коуч і психотерапевт з понад двадцятирічним професійним досвідом. Експерт познайомила слухачів з поняттям емоційного інтелекту, розглянула його глобальні тренди. Особливу увагу доповідач приділила ознакам нестачі емоційного інтелекту, які проявляються як у робочому середовищі, так і в особистій комунікації. Наприклад, коли здається, що оточуючі нас не розуміють, і це викликає роздратування, чи коли ми висуваємо до інших такі ж вимоги, як і до себе, та ін.
Значну частину зустрічі Олена присвятила поняттю емпатії, розглянула, чому складно усвідомлювати свої емоції, чи можна ними керувати і що таке насправді саморегуляція.
Окрім того, спікер запропонувала аудиторії низку практичних вправ для розуміння емоцій – як власних, так і емоцій інших людей. Олена також порадила вести щоденник емоцій, що допоможе усвідомити власні переживання та ефективно використовувати цей ресурс у роботі та житті.
На завершення зустрічі експерт запропонувала учасникам корисні джерела та ресурси на тему емоційного інтелекту, серед яких роботи Д.Карузо, П.Саловея, Д. Гоулмана, Т.Бредбері, Д.Грівза та ін.
Підсумовуючи зустріч, Олена Єлісєєва поділилася цитатою із книги «Емоційний інтелект керівника» Д.Карузо та П.Саловея: «Емоції – це дані. Дані про світ і людей. Це сигнали зворотнього зв’язку в режимі реального часу. Ігнорування їхньої ролі, заперечення мудрості ваших і чужих емоцій створить проблеми для вас як для людини, керівника і лідера».
Фотозвіт з майстер-класу можна переглянути за посиланням.
Читайте більше за тегами: