Про Budni
Наші продукти
Слово «корпоратив» може викликати полярні емоції: від «Скоріше б це забути!» до «Було класно! Коли знову?» Які вони – «таємні інгредієнти» свята, що приносить позитивні емоції, приємні знайомства з колегами та гуртує команду?
Досвідом ділиться Мілена Шиманська, Country HR Manager JYSK Ukraine – міжнародної компанії, що у вересні гучно відзначила 15-річчя в Україні.
Атмосфера
Важливо, щоб на святі ніхто і нікого не примушував робити будь-що – наприклад, брати участь у конкурсах. Люди мають займатися саме тим, чого хочеться їм – гучно веселитися з сотнями колег, душевно спілкуватися з кимось одним або релаксувати в тиші. Відповідальність компанії – створити для цього умови.
Святкова атмосфера – це не абстрактне поняття, а результат тривалої та копіткої праці команди з організації корпоративної вечірки. «Щоб свято вдалося, варто передбачити безліч важливих деталей: від логістики до широкого вибору розваг. Створити максимально комфортне середовище, де кожний може обрати собі заняття до душі і просто насолоджуватися моментом», – відзначає Мілена Шиманська.
Важлива передумова – правильно обрана локація. Оскільки до вечірки JYSK доєдналися 550+ співробітників, а свято тривало 12 годин – компанія організувала івент на території арт-заводу «Платформа» в Києві, де багато вільного простору (вереснева погода дозволила розважатися на відкритому повітрі).
Концепція
У JYSK Ukraine пошуки ідей для майбутнього свята почалися заздалегідь – наприклад, вигадати цікавий формат вечірки запропонували на зустрічі директорів магазинів. Чотири робочі групи керівників запропонувати різні ідеї, всі – вдалі, і в компанії вирішили: навіщо обирати? Запропоновані формати об’єднали та підготувати Фестиваль Фестивалів.
«Загалом мета свята була простою: подякувати всім співробітникам, які привели компанію до успіху. Адже результатів ми досягли разом, всі в команді доклали зусиль, і кожний внесок однаково цінний – і тих, хто працює в компанії з дня застування, і тих, хто доєднався за тиждень до цього», – коментує Мілена.
Розваги в асортименті
Співробітники отримали чотири напрямки святкування, кожний – із відповідними розвагами та частуваннями. Так, у межах «циркового» потоку можна було ласувати солодкою ватою та поп-корном, стрибати на батутах, грати в твістер та дартс, співати в караоке. На фестивалі вина – дегустувати благородний напій та різні смаки сиру, а також чавити виноград у спеціальних діжках. Пивну вечірку в стилі Oktoberfest, окрім хмільного напою, доповнили традиційні закуски – брецелі та баварські ковбаски.
В межах спортивного фестивалю пропонували грати в настільний теніс, а також відбувся футбольний турнір із професійним рефері: за кубок змагалися 10 команд, і навіть вболівальники приїхали на гру підготовленими, з барабанами, транспарантами та кричалками. Музичний супровід забезпечував діджей, а ввечері відбувся концерт із запрошеною зіркою – Настею Каменських.
Спілкування
Якщо компанія представлена в різних містах, корпоративна вечірка – це чудова нагода познайомитися з колегами з усієї країни. Щоб зібрати всю команду, на цей день компанія вирішила зачинити всі магазини. На святі JYSK зібрався майже весь строкатий колектив: більше 550 співробітників із 20 міст України, всі без виключення – прибиральники, продавці, керівники магазинів та топ-менеджмент, хлопці та дівчата різного віку, співробітники, які мають інвалідність – наприклад, у магазинах працюють люди з вадами слуху та мовлення, які спілкуються мовою жестів. Прибув і один із топ-менеджерів з головного офісу в Данії – віце-президент з ритейлу JYSK Мікель Нільсен, а також – не зважаючи на поважний вік, людина, яка стояла у витоків появи JYSK в Україні – Пол Ян.
«Цікаво, що люди не гуртувалися магазинами чи регіонами, а спілкувалися з усіма – тобто можливість перезнайомитися з колегами з інших міст використали максимально», – відзначає Мілена Шиманська.
Подарунки
У JYSK проводиться кілька щорічних конкурсів за результатами роботи, зокрема – серед директорів, і перед святом були анонсовані традиційні для цієї категорії подарунки від компанії: автомобілі. Саме на вечірці відбулася церемонія нагородження.
«Машин – три, претендентів – п’ять. Усі стояли на сцені та хвилювалися. Нарешті оголосили трьох щасливих переможців, а ще двом подякували… І раптом з-за спеціальної ширми забібікали ще дві машини, – пригадує HR Manager. – Плакали від радощів усі – навіть ті, хто не мав до конкурсу жодного стосунку».
Трошки ностальгії
На вечірці «гостювала» і перша корпоративна машина JYSK – 15 років назад це був єдиний, спільний для колективу транспортний засіб, який перший склад команди жартівливо називав «Кузя-Кар». Для тих, хто пам’ятає автівку та знає її історію, було радісно сфотографуватися з нею.
Креатив без меж
Основну програму пропонує компанія, але ніхто не заважає співробітникам підсилити загальну атмосферу, творчо підійти до підготовки. «Наприклад, деякі наші колеги обирали особливі луки – приїхали на свято командою в футболках із номерами «рідних» магазинів чи у вишиванках. Колективи усіх п’ятьох магазинів Одеського регіону прибули у тільняшках. Один співробітник вирішив вбратися у традиційний шотландський костюм, а інший приміряв образ Юлія Цезаря», – розповідає Мілена.
Також напередодні компанія оголосила проведення JyskDanceChallenge: із відео-запрошенням готувати танцювальні номери до працівників звернулася співачка Настя Каменських. Командам було запропоновано вісім рухів, із якими колеги готували номери у власній інтерпретації. «Загалом команди підготувати 20 танців – найрізноманітніших, від танго до номерів на даху. А на вечірці відбулося нагородження переможців», – ділиться HR Manager.
Павло Коломійчук, завідувач відділу JYSK у м. Рівне
Згадуючи корпоративну вечірку, я відчуваю радість і гордість за компанію, в якій працюю. Свято вдалося на 100%. Занять було безліч – на будь-який смак. Я, наприклад, люблю настільний теніс – а отже, насамперед приєднався до цієї розваги. Виявилося, що серед колег є багато шанувальників цього спорту, тому пограти було з ким. Я часто їздив у відрядження, зокрема, на відкриття нових магазинів, і знайомий з багатьма співробітниками з інших міст – був надзвичайно радий побачитися з усіма.
Я не можу порівняти наш корпоратив із іншими – адже прийшов у компанію одразу після університету. Але знаю, що не завжди це тільки позитивні враження. Наприклад, іноді співробітникам пропонується розділити витрати на корпоративну вечірку… Для мене це дещо дивно – оскільки маю інакший досвід: якщо компанія запрошує на свято, вона і дбає про все. А «місія» працівників – просто прийти і отримати задоволення від спілкування та веселощів.
Ольга Кисіль, завідувачка відділу JYSK у м. Чернігів
Вечірка вийшла грандіозною, залишилося багато вражень та знайомств. Я маю з чим порівняти, адже брала участь у корпоративах інших компаній – це небо і земля. Мені навіть здається, що таких свят взагалі не проводить більше ніхто.
Особливо мені запам’яталися виступи керівників, які приїхали з Данії, щоб звернутися до нас із теплими словами підтримки та провести час разом. До речі, це також важливо: керівники та працівники в нашій компанії не тільки працюють пліч-о-пліч, а і відпочивають, вільно спілкуються та розважаються командою. З багатьма колегами, з якими ми познайомилися на святі, ми затоваришували та спілкуємося.
Було і багато кумедних ситуацій. Наприклад, мій чоловік, який, до речі, також працює в JYSK, тільки в іншому магазині – під час гри в твістер так захопився, що сів на шпагат. Це було дуже неочікувано для всіх, і для нього також – адже раніше він цього ніколи не робив.
Читайте більше за тегами: