Про Budni
Наші продукти
У 1991 році її величність Мода відчинила свої двері в Києві – відкрився перший магазин ARGO Passage. Непередавані відчуття у відвідувачів, що вишикувалися в довжелезну чергу. Немов вікно у світ стилю, легендарних брендів, справжніх речей.
Так, спочатку це фірмові джинси, справжні, не саморобні). Той самий Lee / Wrangler вже у 1992.
1993 – це рік Reebok і Benetton. Далі більше. Нові бренди, нові магазини, ARGO набирає обертів. Навіть криза 1998 року не може зупинити цей локомотив брендів: поки західні представництва пакують валізи і закривають офіси, ARGO оголошує антикризову акцію – і продає все на 10% дешевше.
1999 – рік нового логотипу ARGO. Знаменита біла буква А – впевнена, стильна і активна. Нові магазини, що відкривають нове тисячоліття, 2000 – Altima, X-Treme, Mango …
2001 – ARGO відкриває в Дніпропетровську Benetton. Решта мільйонників нетерпляче чекають – хто наступний?
Немає часу, щоб зупинятися, мода не любить ледарів! У 2003 Київ “підриває” триповерховий мегастор Benetton. Знову натовпи покупців, здивовані перешіптування – ARGO на своїй хвилі!
Нові формати? Чому б і ні! У 2005 році відкрився перший концепт-стор італійського культового бренду Guess, а в 2006 – почав роботу перший мультибрендовий магазин ARGO Center у ТЦ «Альта Центр». Магазин для маленьких стиляг? Argosha до ваших послуг!
Нові бренди? Звісно! За час існування ARGO в управлінні компанії було близько 80 різних брендів – актуальних і легендарних, затребуваних і ексклюзивних. Причому ARGO як відкриває для українських модників і модниць нові цікаві бренди (голландський Scotch & Soda і італійський Liu Jo), так і повертає легендарні марки – наприклад, Lee Cooper.
Зараз ми пишаємося тим, що пропонуємо такі яскраві та неординарні бренди як United Colors of Benetton, Liu Jo, Scotch & Soda, Desigual, Lee Cooper, Mango, Orsay, Parfois, OVS kids, Piazza Italia, Kenvelo, Vero Moda і багато інших.
У 2021 році ми готові дати українському ринку fashion-ритейлу нове дихання завдяки новим легендарним брендам, які вже поспішають до наших магазинів. Це одна з найстаріших і іменитих марок Cerruti 1881, прогресивний бренд Missguided, і популярний турецький бренд ОХХО.
Що найважливіше в успіху ARGO: бути 30 років у лідерах можна, тільки якщо у тебе сильна команда. Команда, що має цінності, що працює як швейцарський ніж, кожен елемент якого досконалий, а у збірці – ідеальне поєднання багатозадачності і безвідмовного механізму.
За ці роки компанія не тільки сформулювала свою місію – “Ми будуємо сильну компанію – приклад для країни!”, – а й Маніфест і цінності. Реальні. Працюючі. Так, ми налаштовані на розвиток, але визнаємо помилки і працюємо з ними як із зоною росту. Спілкуємося без дистанції і приймаємо прозорі рішення. Ми гостинні господарі для наших клієнтів і створюємо реальні результати без імітації бурхливої діяльності. Немає часу злословити і пліткувати – весь час ми направляємо на розвиток і інновації.
Люди, яким близькі наші цінності, працюють у компанії не один десяток років. З майже півтисячі співробітників 94 мають стаж роботи в компанії більше 10 років. Це співробітники офісу і роздрібної торгівлі – від комірника і продавця до директора. А вже 15-20-річним стажем нікого не здивуєш :). Є колеги, які в компанії трудяться 25-27 років, і ми дуже раді, що вони з нами.
Ще один фактор, який дозволяє компанії знати, що в четвертий десяток вона рухається правильним шляхом – самопочуття її співробітників. Результат опитування залученості показав, що 79% співробітників готові рекомендувати компанію, як роботодавця. Можливо, ця впевненість базується на таких зрозумілих і доступних кожному співробітнику речах як підтримка колег і можливість порадитися з керівником. На наявність у співробітників медичної страховки, такої потрібної у цей складний період. На постійному постачанні до офісу та магазинів захисних засобів і дотриманні всіх антіковідних заходів.
І, звичайно, нам важливо постійно підтримувати зворотний зв’язок зі співробітниками, чути і діяти. Щоквартальні мітинги – це не тільки звіти керівників і озвучування планів. Це можливість кожному співробітнику в прямому ефірі поставити запитання, іноді незручне, пряме і гостре – і в 100% випадків отримати на нього відповідь. Це Telegram-канал для постійної комунікації: новини компанії і навчальний контент. Це конкурси та вікторини. Все робиться для того, щоб навіть у періоди локдаунів наші люди відчували себе частиною команди, частиною тієї самої сильної компанії, яку ми всі будуємо.
Це підтримка курсу на зростання і розвиток. У компанії активно працює програма зростання FAST LANE, і ми пишаємося тим, що керівниками магазинів і бренд-амбасадорами стають внутрішні кандидати. Які люблять наші торгові марки і цінують компанію.
Останні два роки подарували компанії ARGO нові виклики – карантини, локдауни. Всі ці труднощі тільки згуртували команду. Співробітники люблять ARGO за можливість дарувати клієнтам відмінний настрій і нові враження. За колективи, які допомагають і підтримують – так, іноді наші індивідуальні конкурси переростають у змагання колективів). За легендарні бренди, які пропонувати клієнтові престижно, і це наповнює гордістю. За її величність Моду, що панує в магазинах компанії вже 30 років.
За історію, яку ми створюємо разом і долучитися до якої пропонуємо вам.
Фото надані компанією.
Читайте більше за тегами: