Про Budni
Наші продукти
Сучасний темп життя вимагає від нас багатозадачності. Вже на етапі відбору роботодавці дуже часто попереджають кандидатів, що доведеться працювати в режимі багатозадачності – вирішувати одночасно декількох завдань, вміти без проблем переходити від однієї справи до іншої, адже це допомагає досягти кращих результатів. Але насправді це не так. Адже чим менше пріоритетів, тим більше шансів виконати завдання якісно, тобто потрібно концентруватися на вирішенні одного завдання, зробити його, а вже потім переходити до іншого.
Про метод Айві Лі, який полягає в розставленні пріоритетів у список завдань для досягнення максимальної продуктивності, піде мова у статті.
Зустріч, яка принесла результати
Дуже простому і водночас ефективному методу концентрації уваги вже понад 100 років.
У 1918 році один з найбагатших людей у світі Чарльз Майкл Шваб, який постійно прагнув досягти більшого та залишити конкурентів позаду, з метою підвищення продуктивність своєї команди організував зустріч з відомим консультантом з продуктивності. Це був Айві Лі (Айві Ледбеттер Лі) – американський журналіст, успішний бізнесмен, піонер у сфері PR. Під час зустрічі Шваб попросив продемонструвати спосіб робити та встигати більше. У відповідь Лі попросив 15 хвилин спілкування наодинці з кожним з топ-менеджерів компанії та за три місяці пообіцяв результат. Кошти за консультацію Лі не взяв, лише зазначив, що Шваб на власний розсуд може виписати йому чек на будь-яку суму через три місяці. Шваб ризикнув та випробував такий простий на перший погляд метод. І, як і передбачав Лі, через три місяці результат не змусив себе чекати, а Лі отримав 25 000$.
Як досягти максимальної продуктивності? Рекомендації Айві Лі
- Під кінець робочого дня зафіксуйте 6 найважливіших завдань, які потрібно виконати наступного дня (не більш 6 – це важливо!).
- Розставте дані завдання за пріоритетом.
- Прийшовши на роботу наступного дня, сконцентруйте свою увагу лише на першому, найважливішому завданні. Працюйте над ним доти, поки не закінчите і лише потім перейдіть до наступного. Наступні завдання зі списку виконуйте у такому ж порядку.
- В кінці робочого дня перенесіть незакінчені завдання на наступний день. Їх пріоритет буде вище завдань з нового списку на наступний день.
- Повторюйте процес щодня.
Чому метод працює?
Причина 1. Ви одразу може перейти до виконання завдання, оскільки вибрали його та зафіксували напередодні. У вас навіть не виникає питань «Що робити», «З чого почати?», «Яке наступне завдання?», навпаки – деякі плани, хід виконання завдання можна продумати до початку робочого дня, наприклад, їдучи в офіс.
Причина 2. Ви обмежуєте кількість завдань на день. Айві Лі акцентував увагу та тому, що завдань на день повинно бути не більше 6 (!). Але ви можете запланувати і менше – 3, 4, 5, але не більше. Завдяки такому невеликому списку справ перейти до їх виконання буде простіше, ви не перенавантажите себе. Хоча, день на день не схожий – в один день більше роботи, в інший – менше.
Причина 3. Ви визначили пріоритет. Найважливіші справи потрібно виконувати в першу чергу. Навіть якщо ви не встигнете зробити все заплановане, одне-два важливі завдання зробите (а вони – в пріоритеті, а це вже перемога).
Причина 4. Ви зосередилися на одному завданні. Не потрібно розсіювати увагу та виконувати декілька завдань паралельно. Оберіть одне конкретне завдання та працюйте над ним до кінця, а вже потім переходьте до наступного.
Пропри прості поради, впродовж багатьох років даний метод є актуальним та ефективним у різних сферах діяльності. Погодьтеся, кожен може скористатися порадами Айві Лі. Час пішов, не забудьте перевірити результати продуктивності через три місяці.
Читайте більше за тегами: