Про Budni
Наші продукти
Наша країна, як і увесь світ, переживає непрості, турбулентні часи. І, звичайно, під час кризи, послуги зв’язку стають ще більш критичними та важливими для кожної людини. Адже це можливість спілкуватись із сім’єю, друзями, колегами, де б вони не були. Для телеком-оператора це велика відповідальність та особливі виклики.
Наразі 80% персоналу Київстар працює віддалено. А це, як відомо, дає не тільки свободу, але й вимагає більшу організованість, адже чим більше відволікаючих факторів, які заважають зосередитись на робочих питаннях, тим менше можна встигнути за восьмигодинний робочий день і тим більше доведеться доробляти після його завершення.
Таке «розмиття» рамок робочого часу призводить до поступового вигоряння і втрати мотивації до роботи. Крім того, для багатьох людей легше зосереджуватись на виконанні функціональних обов’язків, коли є відчуття партнерства, єдності з колегами, належності до корпоративної культури.
З іншого боку, у телеком-оператора є функції, які неможливо перевести у дистанційний режим. Це обслуговування клієнтів у магазинах та колл-центрі, виконання замовлень на підключення інтернету, ремонт і техогляд мереж зв’язку тощо. Тобто, коли більшість співробітників може працювати віддалено, ті, що змушені знаходитись в офісі, можуть відчувати себе позбавленими певних переваг. Усе це потребує значної перебудови процесів керування персоналом і нових підходів до підтримки корпоративної культури.
Як компанія організовує віддалену роботу
Зазначу, що дистанційна робота для нас не є новиною. І раніше майже кожен співробітник Київстар за згодою свого керівника міг обрати один день на тиждень для роботи віддалено. Усі інструменти для цього в нас є «під рукою».
Як і в звичайному режимі, кожен співробітник виконує завдання у рамках своїх KPI, спілкується з колегами та керівником через електронні канали комунікацій – головним чином, використовуються платформи Microsoft Team та Wоrk Place в мережі Facebook. Тут зручно проводити онлайн-наради, мозкові штурми, обговорення. Що важливо, усі співробітники компанії, що працюють дистанційно, забезпечені службовими ноутбуками або іншими девайсами для аудіо та відео зв’язку. Для робочих питань компанія організує співробітникам оперативний захищений доступ до єдиної корпоративної мережі і баз даних через VPN або Office 365.
Менеджмент компанії також працює дистанційно. Наради проводяться навіть частіше, ніж у «докарантинний» період. Зокрема, щотижня збирається антикризовий комітет, де обговорюється поточна ситуація в країні й компанії та план наступних дій. Також щотижня менеджмент компанії проводить онлайн-зустрічі з усіма співробітниками компанії, де всі охочі отримують відповіді на актуальні питання, які їх турбують.
Головну мету, яку ми прагнемо досягти – це те, щоб співробітники відчували себе інформованими, мотивованими й залученими у життя компанії.
Організація роботи співробітників, які мають бути присутні на робочих місцях
Як було сказано вище, у телеком-оператора є ряд функцій, співробітники яких мають бути фізично присутні на робочих місцях. З перших днів карантину для таких співробітників ми забезпечили транспорт, всі вони мають захисні маски та інші засоби безпеки згідно з рекомендаціями МОЗ України. В офісах ми дотримуємося усіх санітарно-гігієнічних норм, щоб мінімізувати ризики передачі вірусу.
Як ми мотивуємо персонал в умовах нових викликів
У «кризові» часи роль HR функції компаній набуває особливого значення. Перш за все, наше завдання зробити так, щоб співробітники, які працюють дистанційно або в офісах, не були відірвані від компанії та відчували свою приналежність до неї. А результати їх роботи були не гірші, ніж у «докарантинний» період. Для цього ми створили та постійно працюємо над планом дій, як зробити ефективним та позитивним життя компанії на карантині.
Одним з інструментів для досягнення цієї мети став наш Антивірусний Марафон, запускаючи який ми ставили за мету вирішення наступних завдань:
21 день наші співробітники формували корисні звички, отримували багато цікавої інформації як від внутрішніх, так і зовнішніх спікерів, ділилися досвідом та змагалися, заробляючи бали – «вітамінки» для свого підрозділу. Всі активності відбувалися у чотирьох групах на базі онлайн платформи Workplace :
Періодично ми проводимо опитування співробітників, що дозволяє нам виявляти зони розвитку і покращення в організації дистанційної роботи.
Цей напрямок у кризовий період також набуває особливого значення. Адже співробітники хочуть пишатись своєю компанією і бачити важливу роль, яку їх роботодавець займає у суспільстві. Крім основної своєї діяльності, Київстар дуже багато робить у різних напрямках, щоб допомогти нашим клієнтам та державі в цілому пройти цей непростий період. Київстар, наприклад, виділив 30 мільйонів гривень для допомоги медичним закладам. Спільно з благодійним фондом «Твоя опора», на ці кошти будуть закуплені апарати штучної вентиляції легень, монітори контролю стану пацієнтів, захисні костюми та інше спорядження для медиків.
Але, головне, завдяки професійній злагодженій роботі нашої великої команди Київстар, ми продовжуємо надавати якісний, стабільний зв’язок, і це найважливіша допомога суспільству.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!
Читайте більше за тегами: