Про Budni
Наші продукти
Вам подобається ваш офіс, влаштовує його місце розташування, ви у захваті від робочих завдань та полюбляєте спілкування з клієнтами, але чомусь не відчуваєте повної задоволеності та комфорту від перебування на роботі? Можливо, причиною є ставлення колег. Назвемо 7 ознак, які допоможуть установити, що в колективі до вас ставляться не надто добре.
Ваші ідеї відкидають або крадуть
Під час наради ви пропонуєте свою ідею, вас зупиняють на півслові і запевняють, що таке нікуди не годиться. Ніхто не хоче слухати вас до кінця, нікого не цікавить ваша думка та ніхто не сприймає ваших зауважень. Інколи вам здається, що якби вас замінили вазоном, ніхто б і не помітив. Але це ще не найгірший варіант. Буває, що вашу ідею вислухають до кінця, але все одно відкинуть. А на наступній нараді вона прозвучить з уст вашого колеги і отримає схвалення.
До вас ставляться зверхньо
Попри те, що ви працюєте в компанії вже рік, до вас і досі ставляться як до новачка, який нічого не розуміє. Вас змушують виконувати роботу, від якої відмовляються всі, та ніколи не хвалять. До того ж колеги, що займають аналогічну вашій посаду, дозволяють собі поводитись як начальники і керувати вами. Про ваші помилки чи порушення правил вони відразу поспішають докласти керівництву.
Вас нікуди не запрошують
Якщо у колективі вирішили замовити піцу, а вас навіть не запитали, або всі пішли на каву, а ви залишилися сидіти за комп’ютером – це обов’язково повинно насторожити. Про спільне дозвілля з колегами ви лише мрієте, а на корпоративі завжди стоїте в стороні, сумно попиваючи своє вино. Що тут говорити, якщо за весь час роботи в компанії ви ще жодного разу не обідали з кимось із колег.
З вами не хочуть розмовляти
На всі ваші спроби зав’язати розмову колеги відповідають здебільшого «Ок», не хочуть розповідати нічого цікаво у вашій присутності та можуть навіть не відповідати на ваші вітання чи прощання. Ніхто не хоче говорити з вами ні про що, окрім роботи: вас ніколи не запитають про сім’ю, хобі чи здоров’я, не поцікавляться як пройшли ваші вихідні і де ви провели відпустку.
Колеги плетуть інтриги та розпускають чутки
Хоч ніхто не любить пліткарок, але вони є в кожному офісі і розпускають чутки про тих, кого не люблять ще більше. Ви постійно чуєте, як у вас за спиною шепочуться або тикають на вас пальцями. Дехто навіть може спитати у вас, чому прибиральниця сідала у ваше авто, де ви робили ринопластику тощо. Крім того, колеги часто намагаються вас підставити або вплутати у неприємності.
Жарти – під забороною
Ніхто по-доброму не жартує про вас, ви жодного разу не сміялися з колективом з власних курйозів. Якщо жартуєте ви, ніхто навіть не усміхнеться і всі з серйозними обличчями дивляться у монітори. Коли навіть з’являється той, хто не стримав сміх – він відразу отримує несхвальні погляди від усього колективу.
Мова тіла
Більше за ваших колег у ставленні до вас говорять їх жести. Якщо колеги схрещують руки, коли розмовляють з вами, закочують очі, коли ви заходите в офіс або не підводять, очі з монітора, коли ви у них щось запитуєте – ви точно не викликаєте у колег захват.
Як бути?
Якщо майже всі пункти описують ваш типовий робочий день, то потрібно з цим щось робити. Найпростіше буде звільнитися та змінити колектив з надією, що в наступній компанії вам зустрінуться більш привітні колеги.
Коли вам дуже подобається робота і ви не хочете її змінювати, ви можете змиритися зі ставленням колективу та намагатися не звертати увагу на весь негатив. Тоді необхідно, щоб вдома вас оточувала сім’я, друзі чи домашні улюбленці, які заповнять любов’ю та турботою решту вашого дня. Також ви можете спробувати все змінити. Для цього дізнайтеся, що стало першопричиною неприязного ставлення до вас, знайдіть неформального лідера у колективі та проясніть ситуацію.
Якщо ваші спроби виявляться марними і колеги все одно не захочуть бути люб’язними з вами, тоді знайдіть собі однодумця, який також страждав чи страждає від нападок колективу, та потоваришуйте з ним.
Інші статті по темі:
Як керівнику влитися у новий колектив: 5 найголовніших порад
П’ять головних страхів перед зміною роботи: способи їх подолання
7 фраз, які дратують вашого співрозмовника: чим їх замінити?
Читайте більше за тегами: