Яка з цих навичок може допомогти вам у роботі: фокусуватись на тому, що дійсно важливо, взаємодіяти з проблемними людьми, організовувати зустрічі, як вихователь у дитячому таборі,  чи розрізняти ігри, в які грають люди? Разом з найбільшою інтернет-книгарнею Yakaboo, ми зібрали добірку книжок, що прокачають ваші soft skills. Дізнайтесь, яких не вистачає саме вам.

Як взаємодіяти з проблемними людьми

Будемо відвертими, не всі люди, з якими доводиться взаємодіяти на роботі, нам подобаються. Деякі з них можуть бути замкненими, агресивними, токсичними, надто чутливими чи надто амбітними. Але для того, щоб робота була ефективною, ми маємо знайти підхід до кожного! Ця книга — своєрідний навігатор у спілкуванні з кривдниками, маніпуляторами, причепами та любителями поскаржитись. Докладні техніки та діалоги-приклади допоможуть вам уникнути конфліктів на роботі та зберігати спокій під час спілкування з людьми, що доводять вас до сказу. Тільки, тсс, не показуйте цю книгу в офісі!

Рік особистої ефективності. Міжособистісний інтелект. Збірник №3

Для тих, хто хоче швидко розібратись у темі емоційного інтелекту — самарі з 12 бестселерів під однією обкладинкою. «Розвиток лідера» від гуру Іцхака Адізеса, «Емоційний інтелект» Деніела Гоулмана, «Ігри, в які грають люди» Еріка Берна та інші знакові книжки представлені тут у вигляді коротких розділів з тезами. Це допоможе вам з’ясувати власні соціальні ролі, дізнатися, як впливає на нас наше близьке і далеке оточення, встановити глибші зв’язки з людьми і посилити лідерські риси. Укладачі збірки кажуть, що читання одного самарі займе у вас всього півгодини, весь інший час можна приділити практиці.

Мистецтво збиратися разом. Як організувати змістовну та результативну зустріч

Як часто ваші робочі мітинги та мозкові штурми перетворюються на незграбну мовчанку? Ця книжка створена для тих, хто коли-небудь розмірковував, як звичайні збори перетворити на цікаву й результативну зустріч. Не має значення, що це — тусовка у п’ятизірковому готелі чи бізнес зустріч, переговори тет-а-тет чи комунікація цілої групи. Вам допоможуть реальні поради від організаторів конференцій, фотографів, консультантів, творців комп’ютерних ігор та навіть вихователів дитячого табору. Одним словом — у вас будуть всі засоби для того, щоб велика компанія людей познайомилась, не засумувала, була продуктивна та організована, а потім ще й згадувала, як класно зібрались!

Вирішуй правильно! Як обрати найкраще рішення в житті та на роботі

Науковці стверджують, що нормальний стан свідомості — це коли ви маєте інтуїтивні почуття та думки стосовно майже всього, що трапляється на вашому шляху. Але в реальному житті та під час стресових ситуацій зробити вибір не так вже й просто. З цією книжкою ви перетворитеся на справжній генератор прийняття найкращих рішень, які допоможуть налагодити кар’єру, особисті стосунки та загалом поліпшать життя. Всередині — безліч прикладів прийняття рішень, що навчать вас оминати ірраціональні пастки нашого мозку та підвищать шанси на успіх. Як мінімум, ви точно більше не будете обирати колір футболки три години!

Знайти час. Як щодня фокусуватися на тому, що справді важливо

Це книжка для тих, хто часто після важкого робочого дня замислюється над тим «А що я сьогодні зробив?» та ніколи не може знайти час на хобі та особисті справи. Ми щодня оновлюємо статуси, селфимось, негайно відповідаємо на телефонні дзвінки та електронні листи, стежимо за екстреними новинами, залипаємо на YouTube та боїмось пропустити щось важливе — все це зжирає наш час та обмежує здобутки. Автори пропонують понад 80 тактик, що допоможуть вам знаходити більше часу протягом дня на те, що для вас справді важливо: час з сім’єю, вивчення мов, додатковий заробіток, написання роману, волонтерство чи відеоігри. А так, поступово, і до повного гармонійного життя недалеко!

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!