Про Budni
Наші продукти
Щодня ми виконуємо багато завдань, які потребують від нас концентрації уваги. Через завантаженість можна легко забути про важливий момент або взагалі про саму справу, в результаті чого можуть виникнути проблеми. Вберегтися від цього допоможе чек-лист – своєрідний алгоритм з обов’язковою відміткою про виконання.
Виконуючи покроково складені у логічній послідовності пункти, ви сконцентруєте увагу, розвантажите мозок, більш ефективно впораєтеся із запланованою справою, не припускаючись помилок. Тож як правильно скласти чек-лист та ефективно його використати?
Все під контролем
Кажучи простою мовою, чек-лист – це контрольний перелік справ, які потрібно виконати або перевірити. Складають його у довільній формі, розбиваючи певне завдання на кілька пунктів. Інформація фіксується у письмовому вигляді, у поетапному порядку виконання. Таким чином важливі деталі виконання не залишаться поза увагою.
Складають їх для використання у різних сферах:
Допомагають чек-листи й у набутті корисних звичок: складений чек-лист правильного харчування або фізичних навантажень більш ефективний, ніж обіцянки самому собі.
У чек-листах головне – лаконічність і зрозумілість. Спочатку внесіть тільки номер завдання та перелік. Виконавши пункт зі списку, позначте його зручним для вас знаком, який свідчитиме, що завдання виконано.
Дотримуйтесь простих правил, щоб створити ефективний чек-лист:
Готові шаблони чек-листів можна знайти в інтернеті, сфери діяльності можуть бути різними – від маркетингу і менеджменту, надання послуг, ведення будь-якого бізнесу до планування відпусток та домогосподарства.
Щоб складений чек-лист працював на вас, радимо розміщувати перелік справ відповідно до поведінкових тригерів: особисті – на видних місцях удома, у щоденнику, смартфоні. Робочі – на робочому столі або у хмарному сховищі, щоб забезпечити колективний доступ до перегляду та завантаження.
Чек-лист – корисний та ефективний інструмент виконання завдань. Тому складайте та виконуйте свої плани, це тримає у тонусі. Структурування інформації та складання покрокових дій – це економія часу та уникнення помилок через неуважність, а отже – кращий результат!
Читайте більше за тегами: