Про Budni
Наші продукти
Окрім відомої всім мережі Instagram, сьогодні світ захопив китайський додаток TikTok. Він містить велику кількість користувачів, тому у ньому можна не тільки створювати та переглядати короткі й розважальні відео (10-15 секунд), а й непогано заробляти.
Отож, аби час, проведений у TikTok, йшов вам на користь, пропонуємо ознайомитись із найпоширенішими способами заробітку на платформі.
Монетизація прямих ефірів
Ця функція доступна лише тим, хто має 1 000+ підписників. Заробляти на ній можна двома способами.
Цікаво. Найбільше на прямих ефірах вдалося заробити китайцю, якого звати Мен Лей. Проводячи ігровий стрім, він отримав приблизно 167 000 $.
Не менш популярний і дієвий спосіб заробітку. Його ефективність залежить від якості контенту, кількості підписників й активності аудиторії (перегляди, лайки, коментарі). Дуже часто бренди самі пропонують співпрацю, але якщо у вас недостатньо популярний профіль – цього не станеться. Тому радимо самостійно писати менеджерам брендів, адже ймовірність, що вони укладуть з вами угоду – велика.
Загалом робота полягає в тому, щоб знімати відео з товаром бренду, запускати челенджі, використовувати приховану рекламу. Також є ймовірність, що вам запропонують стати амбасадором бренду (завданням буде не продавати, а привернути увагу).
У середньому в світі користувачі мережі на цьому заробляють від 50 $ до 10 000 $. Але все залежить від кількості читачів і переглядів відео. На сторінці, де 100 або менше підписників, навряд чи вийде заробити.
TikTok є хорошим майданчиком не лише для співпраці з кимось, а й для продажу власних товарів або послуг. Тому, якщо ви, наприклад, власник інтернет-магазину одягу чи взуття, рекомендуємо знімати відео з оглядом товарів, корисними лайфхаками, порадами щодо вибору тощо. Якщо ж ви пропонуєте послуги (наприклад, стоматологічні, кондитерські), у відео діліться корисними рекомендаціями, експертними думками, процесом роботи тощо. Так у вас з’являться прихильники та нові покупці. Але не забудьте запросити підписників на свою сторінку в Instagram, щоб вони змогли детальніше переглянути профіль і зробити замовлення.
Так само як в Instagram, у TikTok можна співпрацювати з блогерами. Суть роботи в тому, щоб рекламувати чийсь профіль. Але якщо у вас мало підписників, цей спосіб буде неефективним, адже все залежить від кількості людей, які після реклами підписались або перейшли на сторінку до блогера. Тому, чим більша аудиторія, тим краще.
Формат роботи є різним: згадка в прямому ефірі, хештеги, коротенька розповідь про блогера тощо. Все залежить від побажань замовника та конкретних ситуацій.
Щодо кількості такої реклами, обмежень немає. Але якщо знімати її по 10 разів на день, підписникам буде нецікаво та нудно. Тому, аби від вас не відписалися люди, рекомендуємо створювати 5-10 оголошень на місяць.
Оскільки не всі бренди хочуть створювати сторінку з нуля, з’явився попит на купівлю готових і розвинених профілів.
Підготовка до продажу відбувається таким чином:
Продають такий профіль зазвичай під час прямих ефірів (TikTok LIVE) або зв’язавшись з менеджером бренду.
Способів заробітку в TikTok є багато. Але деякі з них вже втратили актуальність і давно не діють, а інші стосуються накрутки. Способи, які ми описали вище, є дієвими, головне – не забувайте вкладати в них свій час, сили та ідеї.
Читайте більше за тегами: